اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس:

بانک‌ها با سرمایه‌گذاران همکاری نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس از عدم همکاری بانک‌ها با سرمایه‌گذاران انتقاد کرد.

بانک‌ها با سرمایه‌گذاران همکاری نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابوالفتح نیکنام ‌در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با انتقاد شدید از سیستم بانکی کشور اظهار کرد: سیستم‌های بانکی گاهی اوقات برای کسانی که به نیت کار و سرمایه‌گذاری درست آمده‌اند، موانع زیادی را ایجاد می‌کنند.
وی بر لزوم استفاده از همه  ظرفیت‌های موجود در شهرستان و منطقه برای مدیریت تاکید کرد و افزود: هر مدیری اگر فقط بنشیند و هیچ حرکتی نکند، قطعا نمی‌تواند تغییری ایجاد کند و همه آنهایی که سمت مدیریت دارند باید نیروهایی فعال و خلاق باشند تا بتوانند در پیشرفت شهرستان تاثیر بگذارند.
در ادامه ابراهیم شیرود عشوریان، بخشدار مرکزی شهرستان رامسر بر لزوم استفاده از تولیدات محلی مانند چای محلی، آب معدنی، میوه‌ها و صنایع دستی و... در پذیرایی‌ها و جلسات تاکید کرد و گفت: با نگرش به این موضوع‌های ریز می‌توان اقتصاد شهرستان را تقویت کرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی ما درباره اجرای طرح‌هایی هادی در روستاها است و از همه ادارات و نهادها درخواست داریم تا در ساخت و سازها و هرگونه ایجاد بنا، مجوزهای قانونی را لحاظ کنند تا با وجود میل باطنی مجبور به برخورد قهری نشویم.
بخشدار رامسر اضافه کرد: بیشتر ادارات ما کارهای بزرگی انجام می‌دهند اما ضعف اطلاع‌رسانی از سوی آنان، سبب می‌شود تا نمود کارهایشان دیده نشود و باید به این امر مهم توجه خاصی داشته باشند.
شیرود عشوریان عنوان کرد: روسای ادارات که با روستاهای دوردست سر و کار دارند، باید نظارت جدی بر مناطق دوردست در روستاها داشته باشند و آن را فقط در اداره محدود نکنند و با مراوده با مردم و مشارکت دادن آنان بهتر می‌توانند در راستای حل مشکلات آنها بکوشند.
وی درباره بارش‌های فراوان اخیر در سطح شهرستان رامسر بیان کرد: خسارت‌های جدی و زیادی به شهرستان وارد آمده است و روسای ادارات باید فرم‌های مربوطه به تامین خسارت را پر کرده و عکس‌های مربوطه را نیز ضمیمه کرده و گزارش را مستند کنند تا ما بتوانیم اعتبارات را در این بخش جذب کنیم.
انتهای پیام/ج20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول