اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در شهرری صورت گرفت:

اقامه عزا توسط کودکان در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: کودکان جنوب تهران برای سهیم بودن در عزاداری سرور و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به اقامه عزا پرداختند.

اقامه عزا توسط کودکان در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز کودکان جنوب تهران برای سهیم بودن در عزاداری سرور و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به اقامه عزا پرداخته و ضمن گرامیداشت یاد حضرت علی اصغر (ع) در سوگ شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش اشک ریختند.
حبیب‌اله غفوری فرد در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با هدف برگزاری این مراسم گفت: کودکان جنوب تهران در این مراسم گردهم آمدند تا ضمن آشنایی با آرمان‌ها و اهداف امام حسین (ع) و قیام عاشور با زبان کودکان در سوگ حضرت سیدالشهدا (ع) با زبانی کودکانه عزاداری کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 افزود:‌ به منظور ترویج فرهنگ عاشورا و نهادینه کردن مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در نسل جدید برگزاری مراسم‌های ویژه کودکان و خردسالان در دستور کار این حوزه قرار گرفت. 
وی بر اهمیت آشنا شدن نسل آینده با مراسم و آیین‌های سوگواری تاکید کرد و افزود: کودکان با برتن داشتن نمادهای عزاداری، نوحه خوانی، طبل و سنج زنی به عزاداری سالار شهیدان پرداختند.
انتهای پیام /خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول