اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عاشورای حسینی صورت گرفت؛

حضور استاندار قم در مراسم عزاداری حرم حضرت معصومه

خبرگزاری فارس: همزمان با شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش، استاندار قم به همراه معاونین و فرماندار در مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافت.

حضور استاندار قم در مراسم عزاداری حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور با حضور در صحن اتابکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) همگام با هیئت‌های مذهبی و دسته‌های سینه‌زنی در غم و ماتم حسین بن علی(ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداخت.
از صبح امروز با فرارسیدن عاشورای حسینی دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی از نقاط مختلف شهر قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش را محضر امام زمان(عج) تسلیت می‌گویند.
همچنین با توقف عزاداری‌ها نماز جماعت ظهر عاشورا با حضور خیل عظیم زوار و عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مساجد و تکایا اقامه شد.
استاندار قم با فرارسیدن تاسوعای حسینی نیز با حضور در بیوت علما و مراجع عظام تقلید و هیئت‌های مذهبی در ماتم حسین بن علی(ع) گریست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول