اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال کشور؛

هندبال ثامن‌الحجج سبزوار در کازرون به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در کازرون به میدان می‌رود.

هندبال ثامن‌الحجج سبزوار در کازرون به میدان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار به عنوان تنها نماینده هندبال استان خراسان رضوی در هفته چهارم میهمان کازرون است و می‌تواند با پیروزی در این دیدار صدرنشین لیگ برتر شود.
تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌‌ الحجج سبزوار در هفته گذشته موفق شده بود با نتیجه قاطع نماینده شهر کرمان در لیگ برتر را با شکست بدرقه کند و همچنان بدون شکست و تساوی 100 درصد امتیازات ممکن را کسب کرده است.
قاسم شعبان‌پور سرمربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار درباره بازی هفته گذشته این تیم مقابل شهرداری زرند کرمان که با نتیجه 24 بر 16 به سود نماینده سبزوار به پایان رسید خاطرنشان کرد: بازی سنگینی مقابل نماینده کرمان برگزار کردیم.
وی تصریح کرد: تیم شهرداری زرند کرمان تیم پر مهره‌ای است و این تیم از سه بازیکن خارجی و دو ملی‌پوش بهره می‌برد اما موفق شدیم با پشتوانه تماشاگران پرشور و خونگرم سبزواری این تیم را نیز شکست دهیم.
سرمربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار ادامه داد: در نیمه اول بازیکنان ما خوب بازی نکردند،
در خط دفاع خوب ظاهر شدیم و در خط حمله ضعف‌هایی داشتیم که این ضعف‌ها در نیمه دوم تا حد زیادی برطرف شد ولی انتظار ما از بازیکنان خیلی بیشتر از این است.
شعبان‌پور افزود: تیم کازرون حریف هفته چهارم ثامن‌الحجج سبزوار نیز در دو بازی قبلی خود به یک پیروزی و یک شکست دست یافته است و این تیم امسال در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرده و برای برد در مقابل سبزوار به میدان می‌رود.
دیدار تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار و کازرون شیراز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور روز جمعه از ساعت 16 در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
انتهای پبام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول