اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماز ظهر عاشورا در ایلام برپا شد

خبرگزاری فارس: نماز ظهر عاشورا امروز در میان حزن و اندوه مردم و عزاداران حسینی در سراسر استان ایلام برپا شد.

نماز ظهر عاشورا در ایلام برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم عزادار ایلامی پس از عزاداری و سینه‌زنی به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در صحرای کربلا نماز ظهر و عصر را به امامت خطیب موقت جمعه ایلام در مسجد جامع ایلام اقامه کردند.
نمازگزاران ایلامی با اقامه نماز ظهر و عصر عاشورا سر بندگی را به خاک مالیده و از خداوند متعال خواستار پیروزی حق علیه باطل شدند.
خطیب موقت جمعه ایلام نیز در بین نمازگزاران عزادار ایلامی گفت: اقتدای واقعی به امام حسین (ع) تمام مشکلات مسلمانان را مرتفع خواهد کرد.
حجت‌الاسلام حجت‌الله شریفی‌راد افزود: مشکلات امروز مسلمانان دنیا ناشی از کم توجهی به اهداف امام حسین (ع) در قیام خونین عاشوراست.
وی ادامه داد: اگر همه مسلمانان هدف اصیل قیام امام حسین (ع) را بشناسند با هیچ مشکلی در دنیا مواجه نخواهند شد.
این مسئول اضافه کرد: امام حسین (ع) به واسطه زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی جان خود، خانواده و یاران با وفایش را تقدیم به اسلام کرد.
شریفی‌راد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و با استفاده از آموزه‌های دین اسلام و مکتب عاشورا به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانست تحول عظیم سیاسی و فرهنگی به وجود آورد که قیام امام راحل در تشکیل این انقلاب نشات گرفته از حماسه حسینی و مکتب عاشوراست.
امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بی‌نظیرترین انقلاب در جهان است که ریشه و اساس آن به آموزه‌های عاشورا باز می‌گردد.
شریفی‌راد تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با الگو از مکتب عاشورا در 32 سال گذشته از انقلاب اسلامی صیانت و حفاظت کردند.
در سراسر استان ایلام اعم از روستا‌ها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان ایلام از جمله شیروان چرداول، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، ملکشاهی و دره‌شهر نماز ظهر عاشورا پس از برپایی عزاداری و سینه‌زنی برپا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول