اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)؛

نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله مکارم‌شیرازی اقامه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی به امامت آیت‌الله مکارم‌شیرازی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود.

نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله مکارم‌شیرازی اقامه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم ویژه تاسوعای حسینی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شده و حجج اسلام رزاقی و شرعی به ایراد سخن پرداخته و مداحان اهل بیت در رثای ابوالفضل العباس(ع) مداحی خواهند کرد.
بعد از سخنرانی حجج اسلام رزاقی و شرعی، نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود.
همچنین زیارت ناحیه مقدسه با نوای سید‌علی حسینی‌نژاد، عصر روز تاسوعا قرائت می‌شود.
مراسم ویژه عاشورای حسینی هم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز سه شنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده و زیارت عاشورا نیز با صدای رضا ایزدی در حرم کریمه اهل بیت(س) طنین‌انداز می‌شود.
همچنین طبق برنامه اعلام شده، حجج اسلام ظهیری و آشتیانی، نماینده مردم قم در مجلس، در جمع عزاداران حسینی سخنرانی خواهند کرد.
نماز ظهر عاشورا نیز به امامت آیت‌الله مکارم‌شیرازی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) و خیابان‌های متصل به حرم مطهر اقامه می‌شود.
 همچنین زیارت ناحیه مقدسه عصر روز عاشورا با نوای دلنشین سید علی حسینی نژاد قرائت می‌شود.
شایان ذکر است در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، دسته‌های عزاداری از مساجد و مناطق مختلف شهر طبق برنامه زمان‌بندی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرده و ضمن عرض تسلیت به پیشگاه کریمه اهل بیت(س) و امام زمان(عج)، ارادت خود را به اهل بیت(ع) اعلام می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول