اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

پیوند با خدا فلسفه قیام امام حسین است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: بریدن از دنیا و پیوند با خدا فلسفه قیام امام حسین (ع) است.

پیوند با خدا فلسفه قیام امام حسین است
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس فرح‌زاد شامگاه سه‌شنبه در جمع عزاداران حسینی با بیان اینکه مهم‌ترین ذکرها و دعاها توسل به ائمه اطهار (ع) است، اظهار داشت: یاد خدا با ذکر پیوسته او در دل‌ها موجب آرامش دل و بریدن از هواهای نفسانی است.
وی افزود: امام حسین (ع) برای بریدن از دنیا، کفر و طاغوت و پیوند با خدا با تمام خانواده و دار و ندار خود به کربلا رفت و آن قیام جاودانه را برپا کرد.
فرح‌زاد با اشاره به ولایت و امامت امامان معصوم (ع) تصریح کرد: شناخت امام معصوم (ع) بسیار اهمیت دارد و هر کس که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.
استاد حوزه علمیه قم به مهم‌ترین پیام رسول اکرم (ص) در دوره رسالتش که توحید است اشاره کرد و افزود: پیامبر اسلام (ص) برای شناخت مردم از کلمه لااله‌الاالله سختی‌های فراوانی را متحمل شد و توانست این کلمه را جاودانه کند.
وی به پیوند همگان به ویژه جوانان با ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و بیان داشت: شب اول قبر نوری که از دوستی اهل بیت (ع) در دل‌هایمان است به فریادمان می‌رسد و چراغی در قبرمان روشن می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول