اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

امام حسین (ع) مسیر عدالتخواهی را به دنیا معرفی کرد

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت‌: امام حسین (ع) با قیام خویش مسیر آزادیخواهی و عدالتخواهی را به دنیا معرفی کرد.

امام حسین (ع) مسیر عدالتخواهی را به دنیا معرفی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان حجت‌الاسلام ناصر هدایتی عصر امروز در جمع هیئت‌های عزاداری این شهرستان خیزش‌های جهان اسلام علیه استکبار را متأثر از فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار کرد: پیش از قیام عاشورا کسی جرأت مقابله با ظلم را نداشت و امام حسین (ع) با حرکت خویش نماد آزادیخواهی و مبارزه علیه ظلم و ستم است.
وی تصریح کرد: قطعاً هر فردی که از واقعیت قیام عاشورا آگاه شود بر مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش تصریح خواهد کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین (ع) ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده تا از این طریق پلیدی‌ها و ناپاکی‌ها از جامعه زدوده شود.
وی با بیان اینکه ترویج این فریضه در جامعه بهترین کلید برای پیشگیری از مفاسد در جامعه است، گفت: اجرای این فریضه مقدس در ردیف نماز قرار گرفته است از این رو باید همه به ترویج این فرهنگ در جامعه کمک کنند.
وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از آسیب‌ها بر برخورد در اجرای این فریضه ارجحیت دارد، تصریح کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر در واقع تزریق واکسن برای مقابله با بیماری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است.
وی از ماه محرم به عنوان بهترین فرصت برای ترویج این فریضه عنوان کرد و گفت: همه در اجرای این فریضه الهی مسئولیت دارند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در اجرای این فریضه شهرستان اسفراین به عنوان یکی از چند شهر اجرای تذکر لسانی انتخاب شد، گفت: خوشبختانه با مشارکت مردم این فریضه به شایستگی انجام شده و پیش می‌رود و امید می‌رود این طرح در سایر شهرستان‌های استان از جمله شیروان نیز اجرا شود.
وی تصریح کرد: امسال نیز شهر بجنورد به عنوان یکی از 40 شهر کشور در اجرای طرح تذکر لسانی انتخاب شده و در حال انجام است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی وظیفه دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی، بخش‌های فرهنگی و ... را در اجرای همگانی کردن طرح تذکر لسانی مهم توصیف کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول