اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رفاه عمومی و عدالت اجتماعی راهبرد جدید ماست

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهبرد جدید ادغام دو وزارتخانه کار و تعاون را توجه به رفاه عمومی و عدالت اجتماعی با محوریت تعاون بیان کرد.

رفاه عمومی و عدالت اجتماعی راهبرد جدید ماست
محمد حسین فروزان مهر ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار داشت:‌ بخش مردم باید در اقتصاد پررنگ‌تر شود و از تمرکز ثروت جلوگیری شود که این مهم در بستر تعاون تحقق می‌یابد.
وی افزود: بر همین اساس منشور کاری بر اساس رفاه همگانی در جامعه تعریف شده و هم‌اکنون در حال طراحی بسترهای این موضوع هستیم.
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از ویژگی‌های جامعه ایرانی را کسب رتبه نخست در سطح منطقه برشمرد و گفت:‌ در این راستا،‌ ایجاد حوزه اقتصاد و اشتغال پایدار که از تأکیدات سند چشم‌انداز است، بسیار حائز اهمیت بوده که این توزیع ثروت عادلانه توسط حوزه تعاون تحقق پیدا می‌کند.
وی گفت: با توانمند کردن بخش خصوصی زمینه‌ای فراهم شده که بخش دولتی نیز به خصوصی تغییر ماهیت دهد و این موضوع از دستور کار ادارات جدید تعاون و کار بوده و باید به طور جدی پیگیری شود.
فروزان مهر گستره فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را فراوان ارزیابی کرده و افزود: مسائلی چون درمان، بازنشستگی و امور بانکی از حیطه وظایف این اداره خواهند بود.
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بر حفاظت و صیانت از سرمایه‌های انسانی تاکید کرد و یادآور شد: تلاش در توسعه تشکل‌های کاریابی و کارگری موضوعات قابل توجه در این زمینه خواهد بود.
وی بیان کرد: در زمینه فعالیت‌های وزارتخانه جدید همکاری مستمر و گسترده مدیران کل استانی احساس می‌شود.
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه چابک کردن دولت و فعال کردن بخش خصوصی را زمینه‌ساز رسیدن به نقش 25 درصدی تعاون در اقتصاد دانست و گفت: حوزه جدید گستره فعالیت توسعه یافته‌ای دارد و نقش بخش‌های غیردولتی باید در این راستا گسترده باشد.
فروزان مهر به ظرفیت‌‌های بالای خوزستان در امر مدیرپروری و در راستای کادرسازی مدیران اشاره کرده و افزود: با وجود تربیت و کادر مناسب این مدیران توانمند توانستیم از آنها برای ظرفیت‌های دیگر نیز بهره گیریم و اکنون بسیاری از مدیران در سطح کشور خوزستانی هستند.
وی همچنین با اشاره به انتخاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از برنامه‌های مدیرکل جدید در سطح کشوری حمایت خواهد شد و تداوم همکاری با مسئولان ارشد استانی نیز مورد تاکید است.
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حفاظت از سرمایه انسانی و کاستن از حوادث، تلاش در راستای توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: استفاده از نقطه‌نظر‌های کارگران و کارفرمایان در زمینه بهبود فضای کسب و کار ضروری است.
وی با اشاره به تأکیدات رهبری در زمینه تعالی نقش تعاون در اقتصاد کشور گفت: رسیدن به جایگاه 25 درصدی تعاون در حوزه اقتصاد نیازمند همراهی و برنامه‌ریزی گسترده است که استان خوزستان می‌تواند با توجه به ظرفیت خود در این راستا گام بردارد.
در این مراسم سید منوچهر سید جلالی تودیع و سید خلف موسوی به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان معرفی شد. سید خلف موسوی پیش از این مدیرکل صنایع استان بود.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول