اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

عوامل قضایی کامل‌ترین نهاد برای عدالت‌محوری هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: مجموعه عوامل قضایی کامل‌ترین نهاد برای عدالت‌محوری و اجرای احکام الهی هستند.

عوامل قضایی کامل‌ترین نهاد برای عدالت‌محوری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان بشرویه با اشاره به استقلال کامل قوه قضائیه در امانت و صیانت از حقوق اسلام و جامعه اسلامی موفقیت‌های این نهاد الهی را نتیجه ولایت‌پذیری و حاکمیت مطلقه ولی فقیه و مراجع عالی قدر جهان تشیع برشمرد.
وی خواستار تسریع در رسیدگی به جرائم گروه‌های انحرافی و اخلال گران‌اقتصادی شد.
فرماندار شهرستان بشرویه نیز از شهرستان بشرویه به عنوان بهترین منطقه امن خراسان جنوبی یاد کرد و گفت: با تلاش و همت نیروهای امنیتی و انتظامی و قاطعیت مأموران قضایی در برخورد با برخی ناهنجاری‌های اجتماعی ضریب ایمنی این شهرستان بسیار مطلوب است.
غلامرضا پورسلطانی افزود: اما با توجه به وسعت دامنه کویر و مناطق بیابانی نیاز بیشتر به حفظ و مراقبت از این نعمت خدادادی و پیشگیری از ورود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی که توسط عوامل بیرونی به وجود می‌آید احساس می‌شود.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی نیز خدمت در قوه قضائیه را نعمت بسیار بزرگی برشمرد که با وجود سختی‌ها و مشکلات امر قضاوت و داوری، از طرف خداوند هدیه می‌شود تا بهترین خدمت به جامعه انسانی و الهی انجام گیرد.
حجت‌الاسلام رضا وحدانی‌نیا گفت: مجموعه عوامل قضایی خراسان جنوبی مصمم هستند در راه تحقق اجرای احکام و حدود الهی تلاش مضاعفی داشته باشند.
معاون آموزش قضایی دادگستری خراسان جنوبی نیز مهم‌ترین وظایف قوه قضائیه را برخورد قاطع و جدی با اخلال‌گران نظم اجتماعی برشمرد و از مسئولان قضایی شهرستان‌های استان خواست با ایجاد نور امید برای احقاق حقوق مدنی و اجتماعی پیوند عاطفی را بین مردم و مجریان احکام الهی در دستگاه قضایی فراهم آورند.
علی قبولی از مسئولان دستگاه‌های استانی و شهرستان خواست برای تحقق کامل قوانین قضایی و داوری با مجریان قضایی تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.
دادستان و سرپرست سابق دادگستری شهرستان بشرویه نیز طی گزارشی اعلام کرد: شهرستان بشرویه در بین شهرستان‌های خراسان جنوبی از کمترین جرایم امنیتی برخوردار و آمار جرایم بسیار پائین است.
محمد رحیمی گفت: این نهاد با تعامل و همکاری بسیار خوبی که  با مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و مردمی دارد از جایگاه بسیار خوبی در بین مردم برخوردار است و توانسته است با ارائه راهکارهای مناسب سلامت اجتماعی و اداری را در این شهرستان محقق کنند.
در پایان این مراسم علی ایمانیان به عنوان رئیس جدید اداره دادگستری معرفی شد از زحمات محمد رحیمی تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول