اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:

بی‌تفاوتی نسبت به نا‌هنجاری‌ها عدالت محوری را کم‌رنگ می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: بی‌تفاوتی نسبت به مسائل و نا‌هنجاری‌های موجود در جامعه سبب کم‌رنگ شدن عدالت و عدالت محوری میان مردم می‌شود.

بی‌تفاوتی نسبت به نا‌هنجاری‌ها عدالت محوری را کم‌رنگ می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین فقیهی پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش گام مهمی در راستای احیای این فریضه مهم الهی برداشته‌اند و با نواخته شدن این زنگ در مدارس دانش‌آموزان به سوی حفظ ارزش‌های اسلامی هدایت می‌شوند.
وی به مهم‌ترین وظیفه جامعه ایرانی در زمینه مبارزه با نا‌هنجاری‌های موجود در جامعه اشاره کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در میان دانش‌آموزان نهادینه شود و فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید به منظور اصلاح جامعه در میان اقشار مختلف مردم زنده شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه نظارت بر جامعه باید به صورت فراگیر انجام شود، تصریح کرد: بی‌تفاوتی نسبت به مسائل و نا‌هنجاری‌های موجود در جامعه سبب کم‌رنگ شدن عدالت و عدالت محوری در میان مردم می‌شود.
وی به ضرورت حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگر نظارت بر جامعه فراگیر شود و فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود، مردم به سوی دست‌یابی ارزش‌های متعالی جامعه هدایت می‌شوند.
فقیهی تاکید کرد: در صورتی که بی‌تفاوتی در جامعه رخنه کند، چرخه اقتصاد، مسائل فرهنگی، اجتماعی و به ویژه عدالت محوری در سطح جامعه فلج می‌شود و مردم به سوی فرهنگ بیگانه جذب می‌شوند.
وی به وظیفه افراد فعال در زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد و بیان داشت: این افراد باید امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان وظیفه دینی و اسلامی در میان دانش‌آموزان زنده کنند و سازندگی جامعه با حرکت در مسیر انقلاب محقق می‌شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه چادر به عنوان حجاب برتر محسوب می‌شود، اضافه کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که حجاب یک محدودیت نیت بلکه یک ارزش مهم و اسلامی در جامعه ایرانی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول