اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جاری صورت گرفت؛

رشد 17 درصدی مدارس مروج سلامت فارس

خبرگزاری فارس: برنامه مدارس مروج سلامت در سال تحصیلی گذشته در 52 مدرسه فارس اجرا شد که این برنامه در سال تحصیلی جاری با رشد 17 درصدی به 900 مدرسه در این استان می‌رسد.

رشد 17 درصدی مدارس مروج سلامت فارس
‌به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه مدارس مروج سلامت، مدیران 900 مدرسه در کارگاه‌های آموزشی که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان شیراز از نهم آذر ماه جاری و به مدت 10 روز در اردوگاه شهید دستغیب برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
رزیتا بخشی زاده افزود: برنامه مدارس مروج سلامت ابعاد وسیعی از سلامت در محیط‌های آموزشی را در بر می‌گیرد و هشت جز اصلی دارد که شامل برنامه جامع آموزش سلامت، ارائه خدمات بالینی، سلامت محیط، بهبود تغذیه، تحرک فیزیکی و فعالیت بدنی است.
وی اضافه کرد: ارتقای سلامت کارکنان مدرسه، خدمات سلامت روان و مشاوره‌ای، مشارکت والدین و جامعه در برنامه‌های سلامت و شبکه داوطلبان سلامت دانش‌آموزان از دیگر اجزای اصلی این برنامه است.
این مسئول بیان داشت: در فرایند ارزیابی مدارسی که در راستای ارتقای این موارد موفق‌تر عمل کنند امتیاز بیشتری کسب می‌کنند و در نتیجه با اعطای نشان مروج سلامت از یک ستاره تا پنج ستاره رتبه‌بندی می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول