اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بهمن ماه جاری؛

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد شهرکرد راه‌اندازی می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: از بهمن‌ماه جاری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود.

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد شهرکرد راه‌اندازی می‎شود
علیرضا گلشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این دانشگاه از بهمن ماه سال جاری در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، شیمی تجزیه، حسابداری، روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی و حقوق جزا داوطلب پذیرش می‌کند.
وی افزود: واحد علوم و تحقیقات استان چهار محال و بختیاری با تدابیر و مساعدت رئیس محترم منطقه چهار دانشگاه و پیگیری‌های همکاران در واحد شهرکرد تأسیس شده است.
گلشنی از پیشنهاد چندین رشته‌ در مقطع دکترای تخصصی واحد علوم و تحقیقات استان برای تصویب خبر داد و گفت: علوم جانوری، ریاضی، زیست شناسی، دامپزشکی گرایش بهداشت و بیماری‌های طیور و گرایش بیماری‌های داخلی دام‎های بزرگ، مدیریت آموزشی و علوم باغبانی از جمله این رشته‌ها محسوب می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خاطرنشان کرد: در صورت تصویب این رشته‌ها از مهرماه سال آینده دانشجو می‌پذیرند.
وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر و رتبه‌دار جهان قرار گرفت، گفت: از سال 2004 میلادی تاکنون رتبه‌بندی وب توسط world ranking university هر سال دو بار در ماه‌های ژانویه و ژوئیه منتشر می‌شود.
گلشنی با بیان اینکه 19 هزار موسسه آموزش عالی در سطح جهان در رتبه‌بندی وب شرکت دارند، گفت: رتبه بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توسط مرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان از 12 هزار و 662 در سال 2010 میلادی به 11 هزار و 589  در ژوئیه 2011 ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد جزو 12 هزار دانشگاه معتبر دنیا قرار گرفته است، گفت: از این 12 هزار دانشگاه تنها 23 واحد دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه هستند.
رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد در ادامه با اشاره به تعداد دانشجویان در حال تحصیل در این واحد دانشگاهی گفت: در حال حاضر این دانشگاه با ۷ هزار و ۷۷۴ دانشجو در مقاطع مختلف دکتری حرفه‌ای، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در قالب ۶۲ رشته و ۴۰۰ عضو هیئت علمی مشغول به فعالیت است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول