اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانال ندای اسلام:

راه‌اندازی وبلاگ برنامه‌های ویژه ماه محرم در کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از راه‌اندازی وبلاگ برنامه‌های ویژه ماه محرم در کانال ندای اسلام خبر داد.

راه‌اندازی وبلاگ برنامه‌های ویژه ماه محرم در کانال ندای اسلام
حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اعلام این خبر اظهار کرد: کانال ندای وبلاگی اختصاصی به منظور پوشش دادن برنامه‌های ویژه ماه محرم راه‌اندازی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه این ماه به ترتیب هر روز متناسب با موضوعات آنها در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
مدیر کانال ندای اسلام خاطرنشان کرد: برنامه شرح زیارت وارث The Heir یکی از برنامه‌های ارائه شده در این وبلاگ است که محمدرضا فخرروحانی در آن حضور دارد.
وی ادامه داد: سلسله مباحث قیام امام حسین(ع) Discussions about the Movement of Imam Hussein A.S با موضوع سیر تاریخی قیام و بررسی علل وقوع قیام اباعبدالله الحسین(ع) تولید شده و حجت‌الاسلام سیدتقی رضوی در این برنامه به عنوان کارشناس حضور دارد.
حسینیان عنوان کرد: تمام موضوعات برنامه‌ها با عناوین مشخص هر برنامه‌ به تفکیک و ترتیب هر روز به همراه عکس‌ها به صورت دسته‌بندی شده در این وبلاگ قرار داده شده است.
وی با اشاره به طرز دسترسی به این وبلاگ گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با رجوع به این وبلاگ به آدرس www.ramadhan.radioftp.ir یا با رجوع به سایت خود کانال ندای اسلام www.coiradio.com از طریق لینک Muharram 2011 Special وارد وبلاگ شوند.
مدیر کانال ندای اسلام بیان کرد: در هر برنامه بخشی به عنوان نظرات Comments در نظر گرفته شده که مخاطبان می‌توانند انتقادات یا پیشنهادهای خود را در این بخش ارائه دهند تا ما را در بهبود یا ارتقای سطح کیفی برنامه یاری کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول