اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی حماسه‌‌نگاران در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی حماسه‌‌نگاران در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی حماسه‌‌نگاران در زنجان
ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امروزه وبلاگ ‌به عنوان ابزاری قدرتمند، کم‌هزینه، پرسرعت و فراملی توانسته است مورد توجه افکار و سلایق اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه وبلاگ‌های فارسی در سال‌های اخیر رتبه سوم را در جهان کسب کرده است، افزود: بخش اعظم محتوای این وبلاگ‌ها را مسایل اجتماعی، روزنامه‌نگاری و مسائل شخصی تشکیل می‌دهد.
معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در این عرصه فرهنگی لزوم حضور هرچه بیشتر نیروهای ارزشی برای نشر و ترویج معارف اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بیش از پیش احساس می‌شود و بار تکلیف و مسئولیت این جهاد فرهنگی بر دوش کسانی است که در این صحنه می‌‌توانند با قدرت قلم خود و نوشته‌های هنرمندانه در قالب داستان، طنز، شعر، خبر، تاریخ، ادبیات و بیان معارف دینی و انقلابی گام بردارند.
وی بیان کرد: در این راستا فرمایشات مقام معظم رهبری برای دست‌اندر کاران و متولیان امور فرهنگی بسیار راهگشا و تعیین‌کننده است.
طهماسبی متذکر شد: بسیج‌ پیشتاز در عرصه‌های جهاد علمی‌، فرهنگی‌، سازندگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و انتخابات مجلس‌، تجلی بصیرت‌، حضور مردم‌، قانون‌گرایی و شرکت در سرنوشت کشور از موضوعات و محورهای محتوایی جشنواره وبلاگ‌نویسی استان زنجان است.
وی خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه هدیه الهی و محور انسجام‌، وحدت و یکپارچگی و امت اسلامی، حجاب و عفاف ارزش والای زن مسلمان ایرانی و آثار و برکات مسجد در رشد‌، بالندگی و پیشرفت مادی و معنویی مسلمانان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: مکتب عاشورا‌، درس‌ها و عبرت‌ها و مسئولیت‌های ما، جهاد اقتصادی، نقش مثلث آمریکا، صهیونیسم و آل سعود در مقابل خیزش بیداری اسلامی و جنبش وال‌استریت آغاز فروپاشی نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب از دیگر موضوعات این جشنواره محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: افشای جریان‌های ضد بشری وهابیت‌، بهائیت و فراماسونری در پیشبرد اهداف نظام استکباری و صهیونیسم بین‌الملل از دیگر محورهای این جشنواره است. 
طهماسبی یادآور شد: همه علاقمندان و اعضای بسیج اعم از عادی و فعال از هر قشر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی با بیان اینکه همه وبلاگ‌ها بر اساس معیارهای شکلی و محتوایی توسط داوران ارزشیابی و انتخاب می‌شوند، افزود: داشتن شمارشگر برای وبلاگ‌ها الزامی است.
معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: وبلا‌گ‌ها باید در مقطع زمانی 20 آبان تا 20 آذر ماه حداقل دارای پنج پست مرتبط با موضوعات جشنواره باشند.
وی تصریح کرد: سابقه بیش از سه ماه در ایجاد وبلاگ و به‌روزرسانی مستمر از جمله ملاک‌های موثر در ارزیابی وبلاگ‌های جشنواره است.
طهماسبی با اشاره به اینکه اسامی برندگان جشنواره در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می‌شود، افزود: در جشنواره به وبلاگ‌های برتر و منتخب در دومین دوره توانمندسازی بسیجیان در شهرستان‌ها جایزه اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور یک نفر با دو وبلاگ در جشنواره بلامانع است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام  از 10 آبان ماه آغاز شده و حداکثر تا 20 آذر ماه ادامه دارد.
معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: داوری وبلاگ‌ها از 21 آذر ماه آغاز و تا 15 دی ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه لینک کردن پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در وبلاگ‌ها یک امتیاز محسوب می‌شود، گفت: وبلاگ باید شخصی باشد چراکه به وبلاگ‌های گروهی ترتیب اثر داده نمی‌شود.
طهماسبی یادآور شد: به وبلاگ‌هایی که خارج از موضوعات و محور‌های محتوایی ذکر شده باشند، ترتیب اثر داده نمی‌شود.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول