اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی شهرداری منطقه 20 صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی شهر من و محیط زیست شهری

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 20 نخستین مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع محیط زیست را برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی شهر من و محیط زیست شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، برای نخستین بار در سطح کشور جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع «شهر من و محیط زیست شهری» از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار می‌شود.
شهردار منطقه 20 با اعلام این مطلب گفت:‌ اولین دوره وبلاگ نویسی شهرمن و محیط زیست شهری با موضوعات تهران و محیط زیست، محیط زیست شهری و نقش شهروندان در حفظ محیط زیست برای عموم وبلاگ نویسان در سطح کشور  برگزار می‌شود.
مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه ثبت نام علاقمندان این مسابقه از ابتدای آبان آغاز شده و تا نیمه دی ماه سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد:‌ شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شهروندان علاقه مند ازسراسرکشورمی توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.shahrvand20.blogfa.com  در این جشنواره ثبت نام کنند.
وی در ادامه محتوای مطالب، قالب وبلاگ، استمرار به روزرسانی،ارتباطات وبلاگی و میزان بازدید را از جمله معیارهای امتیازدهی هیات داوران برشمرد و اظهار داشت: مهمترین معیار امتیاز دهی، محتوا و نگارش یادداشت وبلاگ نویس است.
عبداللهی با اشاره به اینکه به نفرات برتر از طرف اداره آموزش شهروندی این منطقه جوایز نفیسی اهداء می شود تصریح کرد: جشنواره وبلاگ نویسی در دو بخش پست محور و وبلاگ محور انجام می‌شود و وبلاگ نویسان می‌توانند در هر دو بخش شرکت کنند.
شهردار منطقه 20 تهران در پایان تصریح کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه بعد از ثبت وبلاگ خود لازم است آدرس وبلاگ و سایر مشخصات فردی و شماره تماس خود را در قسمت نظرات وبلاگ جشنواره وبلاگ نویسی شهرمن و محیط زیست شهری به طور خصوصی ارسال کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول