اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با سی و دومین سالگرد تشکیل نهاد مقدس بسیج؛

سومین جشنواره بزرگ وبلاگ‌نویسی در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره بزرگ وبلاگ‌نویسی همزمان با سی و دومین سالگرد تشکیل نهاد مقدس بسیج در کردستان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره بزرگ وبلاگ‌نویسی در کردستان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: به منظور کشف استعدادهای برتر و حمایت از فعالان حوزه سایبری و دنیای مجازی و ترویج استفاده صحیح و اصولی از اینترنت، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بیت‌المقدس، سومین جشنواره بزرگ وبلاگ‌نویسی استان را با عنوان حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.
قربان طیبی‌راد خاطرنشان کرد: افراد متقاضی در این جشنواره از 30 آبان ماه سال‌جاری تا 20 آذرماه می‌توانند آمادگی خویش را برای حضور در این جشنواره اعلام کنند.
وی افزود: انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، بسیج پیشتاز در عرصه‌های جهاد علمی، فرهنگی، سازندگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس، تجلی بصیرت، حضور مردم، قانون‌گرایی و شرکت در سرنوشت کشور، ولایت‌فقیه هدیه الهی و محور انسجام، وحدت و یکپارچگی در کشور و امت اسلام از جمله محورهای برگزاری این جشنواره است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف، ارزش والای زن مسلمان ایرانی، آثار و برکات مسجد در رشد، بالندگی و پیشرفت مادی و معنوی مسلمانان، مکتب عاشورا، درس‌ها و عبرت‌ها و مسئولیت‌های ما، جهاد اقتصادی، نقشه مسلسل آمریکا، صهیونیسم و آل‌سعود در مقابله با خیزش و بیداری اسلامی، جنبش وال‌استریت، آغاز فروپاشی نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب و افشای جریان‌های ضدبشری وهابیت، بهائیت و فراماسونری در پیشبرد اهداف نظام استکباری و صهیونیسم بین المللی از دیگر محورهای برگزاری این جشنواره است.
طیبی‌راد، برگزاری چهارمین رزمایش بزرگ فرهنگی بسیج در فضای مجازی، تأثیرگذاری در فضای رسانه‌ای و جهانی اینترنت و انجام فعالیت‌های عمق‌بخشی و مقابله با تهدید نرم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
وی تصریح کرد: شناسایی و استفاده بهینه از توانمندی‌های بسیجیان در فضای مجازی و هدایت و سازماندهی آنان در راستای مأموریت‌های بسیج، نشر فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی، بسیج و  دفاع مقدس در فضای سایبری، فضاسازی فرهنگی تبلیغی در محیط مجازی به مناسبت هفته مبارک بسیج، ایجاد و تعامل هرچه بیشتر با بسیجیان صاحب فکر، اندیشه، قلم و هنر و تقویت شبکه بسیجیان در فضای مجازی و همچنین ارزیابی از توانایی بسیجیان شرکت‌کننده در دوره‌های توانمندسازی و مهارت آموزی فضای مجازی از دیگر اهداف و منظورهای برگزاری این جشنواره است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد:  بسیجیان فعال و عادی در سطح شهرها و روستاهای استان می‌توانند با مراجعه به سپاه شهرستان‌ها، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرم وی‍ژه ثبت ‌نام در این جشنواره را پرکرده و با معرفی نام و نشانی وبلاگ و آدرس پست اینترنتی خویش در این جشنواره بزرگ نام‌نویسی کنند.
طیبی‌راد تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان به نشانی www.kordestan.basij.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول