اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه کربلای مازندران خبر داد:

فعالیت 1000 وبلاگ‌نویس بسیجی مازندرانی در جنگ سایبری

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه کربلای مازندران از فعالیت یک‌هزار وبلاگ در مقابله با جنگ سایبری دشمن توسط بسیجیان مازندرانی خبر داد.

فعالیت 1000 وبلاگ‌نویس بسیجی مازندرانی در جنگ سایبری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید‌قاسم هاشمی ظهر امروز در مراسم نکوداشت نخبگان بسیجی عرصه قلم و فعالان فضای مجازی گفت: رسانه‌های ارتباط جمعی و به ویژه فضای مجازی، مهم‌ترین ابزار ناتوی فرهنگی هستند.
وی با تاکید بر مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن تصریح کرد: بسیج مازندران، یک‌هزار وبلاگ را برای مقابله با جنگ رسانه‌ای و سایبری دشمن، فعال‌سازی کرده است.
هاشمی با اشاره به اینکه امروز تهاجم فرهنگی، مقابله فرهنگی می‌طلبد، تصریح کرد: برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن، بسیجیان اهل قلم باید به میدان بیایند هرچند که اکنون هم در این زمینه سرآمد هستند.
وی با بیان اینکه بسیجیان گمنام بسیاری در این زمینه فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی دارند، یادآور شد: برای برخی از این وبلاگ‌ها که نویسندگان آنها بسیجیان گمنام هستند پیامی فرستادیم تا شماره حسابی در اختیار ما قرار داده و مورد حمایت‌های مالی قرار گیرند اما جواب آنها این بود که« رزمندگان ما دنبال مال دنیا نبودند، بگذارید ما هم گمنام بمانیم».
هاشمی با اشاره به معرفی 400 شهید مازندران در کاروان‌های راهیان نور سال گذشته، ادامه داد: امسال در این عرصه 14 عنوان کتاب در 21 هزار جلد در کاروان‌های راهیان نور توزیع شد.
به گزارش فارس، حدود 40 نفر از نخبگان بسیجی عرصه قلم و فعالان بسیجی فضای سایبری به مناسبت هفته بسیج مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول