اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر:

هفته پژوهش فرصتی برای تجلیل از نخبگان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای تجلیل از نخبگان و پژوهشگران است و به این دلیل این مهم در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

هفته پژوهش فرصتی برای تجلیل از نخبگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر دکتر سروش زرین‌آبادی صبح امروز در دیدار با فرماندار شوشتر اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های متنوعی در این راستا پیش‌بینی شده است و تجلیل از نخبگان و پژوهشگران برتر یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.
رئیس واحد شوشتر در گزارشی اجمالی ضمن اشاره به توانمندی بسیار زیاد پژوهشی و تحقیقاتی در این دانشگاه بر آمادگی این مرکز علمی در ارائه خدمات پژوهشی و مشاوره‌ای به سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها تاکید کرد.
وی تاکید کرد: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد شوشتر از اساتید برجسته کشوری هستند و به این دلیل توانمندی‌ بسیار زیادی در این بخش در شوشتر وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده کرد.
همچنین فرماندار شوشتر برگزاری باشکوه و کیفی هفته پژوهش را مطرح کرد و گفت: شناساندن قابلیت‌های بسیار بالای شهرستان شوشتر بسیار مهم است و در این باره باید تلاش کرد.
حیدر نجفی‌پور با اشاره به اینکه هماهنگی‌های دستگاه‌های شهرستان در برگزاری این هفته بسیار ضروری است، تاکید کرد: باید این هفته برای شهرستان شوشتر نیز ثمراتی داشته باشد که به این دلیل در این راستا باید تلاش بیشتری کرد.
22 تا 28 آذرماه به عنوان هفته پژوهش در کشور تعیین شده است که امسال دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر متولی برگزاری این هفته در سطح شهرستان است و به همین منظور برنامه های متنوعی همچون برپایی نمایشگاه‌های مختلف معرفی دستاوردهای علمی، برگزاری سخنرانی‌های علمی، تجلیل از پژوهشگران ونیز بازدید اقشار مختلف از توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول