اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

فناوران برتر کرمانشاه در هفته پژوهش معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار از معرفی فناوران برتر استان در هفته پژوهش امسال خبر داد.

فناوران برتر کرمانشاه در هفته پژوهش معرفی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، کیومرث کلانتری در جلسه فناوری استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فناوران برتر استان در بخش‌های مختلف اعم از دانشگاهی، پژوهشی و اداری در هفته پژوهش که از 22 لغایت 29 آذر است، معرفی خواهند شد.
وی با بیان اینکه در روز 22 آذر زنگ پژوهش در یکی از مدارس کرمانشاه به صدا درخواهد آمد، تصریح کرد: مسئولیت برگزاری هفته پژوهش با استانداری و محوریت آن با دانشگاه رازی است.
کلانتری با بیان اینکه هدف اصلی در پرداختن به پژوهش، فرهنگ‌سازی است، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه و گرایش جوانان و دانش‌آموزان به پژوهش باید اقدامات اساسی صورت گیرد و افراد بیش از پیش با دستاوردهای پژوهشی آشنا شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: فرمایشات گرانقدر و مهم مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه، به معنای توان علمی و درک بالای این دانشگاه از تحولات سیاسی و اجتماعی کشور است لذا دانشگاه رازی باید بیش از پیش در ایجاد بستر برای توسعه و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی استان تلاش و جدیت داشته باشد.
وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه محل برگزاری هفته پژوهش در پارک شاهد کرمانشاه است متولیان باید از هم‌اکنون در راستای آماده‌سازی غرفه‌ها اهتمام‌ داشته باشند و غرفه‌ها را برای هفته پژوهش آماده کنند.
کلانتری تاکید کرد: همه باید جدیت داشته باشند تا هفته پژوهش به بهترین شکل ممکن در کرمانشاه برگزار شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول