اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیمانکار بین‌المللی طرح توسعه فرودگاه رامسر:

انجام پروژه‌های عمرانی در ایران بسیار مطلوب است

خبرگزاری فارس: مدیر شعبه دو شرکت راهسازی و ساختمانی 115 و پیمانکار طرح توسعه فرودگاه رامسر گفت: انجام پروژه‌های عمرانی در ایران نسبت به کشورهای دیگر بسیار مطلوب است.

انجام پروژه‌های عمرانی در ایران بسیار مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر سید عادل میرنجفی‌زاده در نشست خبری که با حضور رئیس فرودگاه رامسر برگزار شد با گرامیداشت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یارانش درباره پیشینه این شرکت گفت: شرکت مذکور در سال 1359 به ثبت رسید و همزمان با ثبت آن اجرای پروژه‌های عمرانی مختلفی را در سطح استان کرمان آغاز کرد و پس از آن پروژه‌های دیگری از جمله ترمینال بین‌المللی فرودگاه کرمان، طرح توسعه شرکت هواپیمایی ماهان(EPC)، بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد، احداث 122 کیلومتر راه اصلی هرات - دوغارون در کشور افغانستان، احداث 56 کیلومتر خیابان‌های شهر هرات افغانستان، بهسازی 300 کیلومتر و احداث 150 کیلومتر راه اصلی و داخلی در کشور لبنان، احداث برج دو قلو 27 طبقه تجاری، اداری، مسکونی با زیربنای 75 هزار متر مربع در شهر باکو کشور آذربایجان، احداث 24 کیلومتر آزاد راه بعلبک - توفیقیه در کشور لبنان، بخشی از عملیات احداث باند جدید فرودگاه مسقط در کشور عمان، احداث راه اصلی در منطقه سمائل کشور عمان و صدها پروژه دیگر در داخل و خارج از کشور را در دست احداث داشته و یا اجرا کرده است و با موفقیت به اتمام رساند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از شعبه‌های شرکت یادشده در کشور عمان در زمینه ساخت راه و فرودگاه فعال است، پیرامون مسئولیت ساخت و توسعه فرودگاه رامسر اضافه کرد: شرکت راهسازی و ساختمانی 115، به همراه دو شرکت آتک که یک شرکت فنی و مهندسی ایرانی است و شرکت وای.دی.ای (YDA) کارهای اجرایی و فیزیکی، طراحی جامع و جانمایی ساختمان‌های پروژه و تامین تجهیزات فرودگاهی با مشارکت یکدیگر، طراحی، ساخت و اجرای پروژه توسعه فرودگاه رامسر را عملیاتی خواهند کرد.
میرنجفی‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت 115 از طریق حضور در مناقصه مسئولیت ساخت فاز دوم توسعه فرودگاه رامسر را برعهده گرفته است، افزود: در حال حاضر طرح جامع این پروژه به پایان رسیده و هم‌اکنون مشغول عملیات تجهیز کارگاه هستیم و برای این منظور ماشین آلات مربوط به اجرای پروژه را تامین و به محل اجرای پروژه منتقل کرده‌ایم.
مدیر شعبه 2 شرکت 115 و پیمانکار ساخت سازه‌های فرودگاه بین‌المللی رامسر در ادامه با بیان اینکه برای تجهیز کارگاه تاکنون بیش از 75 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: قسمتی از طراحی پروژه انجام شده، مصوبه بخشی از آن از وزارت راه اخذ شده و بخشی دیگر توسط کارفرمای پروژه در چند روز اخیر مصوب خواهد شد.
این مسئول در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره چگونگی شرایط کار در ایران نسبت به کشورهای خارجی، گفت: با توجه به انجام پروژه‌های متعدد توسط شرکت 115 در کشورهای دیگر، شرایط کار در ایران بسیار مناسب بوده و به نحوی مطلوب و آسان است و تعامل مدیران و زحمات و پیگیری‌های آنان قابل تقدیر است.
میرنجفی‌زاده با قدردانی از مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران، فرماندار و رئیس فرودگاه رامسر و مدیران مرتبط گفت: با توجه به اینکه ریاست فرودگاه رامسر قرارداد تحویل زمین را برای ساخت سیستم ایمنی زمینی فرودگاه پذیرفته و امضا کرده است، عملیات اجرایی آن برای ساخت پایگاه آتش‌نشانی و سیستم ایمنی زمینی فرودگاه رامسر در کلاس بین‌المللی بلافاصله شروع خواهد شد.
از جمله نکات بارز نشست مطبوعاتی، پیمانکار طرح توسعه فرودگاه رامسر (EPC) با خبرنگاران این بود که حین انجام مصاحبه قرارداد واگذاری زمین لازم برای ساخت سیستم ایمنی زمینی فرودگاه رامسر همزمان منعقد شد و پیمانکار آن را از محسنات انجام مصاحبه با خبرنگاران دانست.
طرح توسعه فرودگاه رامسر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سطح استان مازندران است که از مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت بوده است که در دو بخش تطویل باند و ساخت سازه‌های مربوط با جدیت در حال فعالیت است و در واقع این پروژه  هدیه ریاست جمهوری به مردم شهرستان رامسر و غرب مازندران است.
 بخش اول شامل طرح تطویل باند فرودگاه در راستای طرح باند بین‌المللی برای نشستن هواپیماهای پهن پیکر، بنا به وعده پیمانکار (شرکت خانه گسترگیل) تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول