اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در بیمارستان‌های دولتی فراگیر می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم ‌مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در بیمارستان‌های دولتی فراگیر می‌شود.

اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در بیمارستان‌های دولتی فراگیر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرهنگ بابامحمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش ما در ارتقای سلامت جامعه است، بیان داشت: فعالیت‌های کیفی در بخش بهداشت و درمان باید سلامت جامعه را افزایش دهد.
وی یادآور شد: برای افزایش سلامت جامعه اصل حاکمیت بالینی در مراکز درمانی و بهداشتی مازندران لحاظ  شد که در این باره معاونت‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی مکلف به اجرای برنامه‌های تخصصی در اجرای طرح شدند.
بابامحمودی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در استان مازندران بیمارستان بوعلی طرح نوبت الکترونیکی به مراجعه‌کننده‌ها را اجرا کرده است، گفت: برای تسهیل در کار مراجعه‌کننده‌ها سامانه نوبت‌دهی الکترونیکی برای بیمارستان‌های استان مازندران تعریف شده که اگر این طرح در بیمارستان دولتی و آموزشی بوعلی ساری موفق بود در مدت کوتاهی تمام مراکز بهداشتی درمانی دولتی مجهز به سیستم اخذ نوبت الکترونیکی می‌شود.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: سند اجرایی حاکمیت بالینی تجربیات خود را در اصل ارائه خدمت سلامت عرضه کرده که این مهم حدود 20 ماه و 12 روز است که در دانشگاه مازندران در حال اجرا است.
وی متذکر شد: در بحث ارتقای کیفیت خدمات پزشکی تمامی معاونت‌های دانشگاه فعالیت‌های خوبی در بحث خدمات‌رسانی به مشتریان و جلب رضایت مراجعه کننده‌ها ارائه کردند.
بابامحمودی سالانه میزان مراجعه‌کننده‌ها به 23 بیمارستان دولتی استان مازندران را 2 میلیون و 500 هزار نفر دانست و اذعان داشت: هر 100 نفر بیمار مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های دولتی 10 نفر نیاز به بستری دارند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول