اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید بیمارستان امام بهشهر معرفی شد/ صفرپور مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید بیمارستان 150 تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر معرفی شد.

سرپرست جدید بیمارستان امام بهشهر معرفی شد/ صفرپور مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، صبح امروز با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرماندار بهشهر، مدیریت شبکه بهداشت و درمان همچنین جمعی از پرسنل بیمارستان امام شهرستان بهشهر، سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.
در ابتدا رئیس سابق بیمارستان امام در سخنانی به عملکرد 18 ماهه خود پرداخت و از وضعیت سابق تا وضعیت فعلی بیمارستان امام و نمونه شدن این مجموعه خدماتی و درمانی در سطح استان گفت.
وی با اشاره به پیشرفت‌های تجهیزاتی بیمارستان امام، تصریح کرد: به ‌عنوان مثال تا یکی دو سال پیش بیماران مغز و اعصاب باید با صرف وقت و هزینه به گرگان، تهران و مشهد و... می‌رفتند، اما امروز این امکان را در شهرستان بوجود آوردیم که از نعمت دو پزشک مجرب مغز و اعصاب به‌طور شبانه روزی بهره‌مند هستیم.
رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان بهشهر هم با خیر مقدم به حضار از خدمات اسماعیل صفرپور در 1.5 سال گذشته قدردانی کرد و وی را نمونه بارز مسئولانی دانست که تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و رضایت مردم به‌کار گرفته‌اند.
فرماندار و رئیس کارگروه سلامت شهرستان بهشهر هم در سخنانی بیمارستان‌ها را یکی از مراکزی عنوان کرد که به دقت از سوی مسئولان و مردم رصد می‌شود و حرکات و خدمات پرسنل آن زیر ذره بین قرار می‌گیرد.
محمدرضا البرزی برنامه‌ریزی برای فراهم آوردن امکانات و تجهیزات پزشکی، رصد کردن وضعیت بهداشت و سلامت شهرستان، ساخت و توسعه اماکن بهداشتی و درمانی و زمینه جذب نیروهای متخصص و پرسنلی را از جمله وظایف کارگروه سلامت عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به پاس رهنمودها و هدایت‌های امام بزرگوار امت دانست که فرزندانی را تربیت کرد تا در عرصه‌های انقلاب شگفتی‌ها و خدمات بزرگی را ارائه دهند، فرزندانی که تربیت شده مکتب مولایشان حسین و استادی امام انقلابشان هستند.
البرزی همچنین با کوتاه خواندن عمر مدیریتی بر تلاش شبانه روزی مسئولان تأکید کرد و خطاب به معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برای تسریع بیمارستان 160 تختخوابی جدید در عبور عباس آباد بهشهر که مراحل ساخت آن به سفر دوم هیئت دولت باز می‌گردد باید تلاش مضاعفی صورت گیرد چرا که قطره چکانی بودجه‌ها در این بخش حوصله ما را سر آورده است.
در پایان مراسم با تقدیم هدایایی از زحمات 18 ماهه محمد اسماعیل صفرزاده رئیس سابق بیمارستان امام بهشهر قدردانی شد و حسینعلی عباسی به‌ عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام بهشهر معرفی شد.
محمد اسماعیل صفرزاده از امروز مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول