اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین خبر داد:

تشکیل 550 پرونده درخواست مشاغل خانگی در نمین

خبرگزاری فارس: فرماندار نمین گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 550 پرونده درخواست برای بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی به دستگاه‌های مشخص شده وارد شده است.

تشکیل 550 پرونده درخواست مشاغل خانگی در نمین
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سیدتقی دریتیم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نمین اظهار داشت: اکثر این درخواست‌کنندگان خواستار بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی و همچنین شاخه‌های فنی و حرفه‌ای بوده‌اند.
وی با اعلام اینکه تنها یک سوم این تعداد از درخواست‌ها مورد موافقت قرار گرفته است، گفت: با ارسال پرونده به مراکز تامین کننده اعتبار و تسهیلات کمتر از 180 پرونده مورد موافقت مسئولان امر قرار گرفته در حالی که بقیه درخواست‌کنندگان نیز با حضور مکرر در فرمانداری‌ها و ادارات مختلف شهرستان نمین پیگیر استفاده از این تسهیلات هستند.
فرماندار نمین تدوین راهکار درست را در پرداختی مشاغل خانگی یادآور شد و افزود: اگر دستورالعمل و راهکار مشخصی را در پرداختی‌ها داشته باشیم می‌توانیم شفاف و بدون ابهام به مراجعه کنندگان پاسخ داده و آنها را قانع کنیم.
دریتیم ضرورت حضور مستمر در جلسات اشتغال و سرمایه‌گذاری استان را برای صدور مجوزهای بیشتر خاطرنشان کرد و ابراز داشت: امیدواریم با یک حرکت انقلابی در این حوزه بتوانیم به درخواست‌ها و نیاز مردم برای استفاده از تسهیلات اشتغال پاسخگو باشیم.
فرماندار شهرستان نمین ضرورت همکاری بانک‌های عامل را با مجریان طرح‌های اقتصادی و توجه به استمهال قانونی تسهیلات پرداخت شده و به تعویق افتاده را یادآور شد و بیان داشت: بانک‌های عامل موظف‌اند در این زمینه با برگزاری نشست‌هایی با صاحبان واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات زمینه بهره‌مندی صاحبان آن واحدها را از استمهال قانونی ایجاد کنند.
این مسئول در ادامه سخنان خود با قدردانی از همکاری خوب صندوق مهر امام رضا در پرداخت تسهیلات کارآفرینی در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: این صندوق با استفاده از شیوه‌ها و ابزارهای کارآمد و قانونی تنها به صاحبان واحدهایی تسهیلات پرداخت می‌کند که زمینه و بستر اشتغال واقعی را فراهم کرده باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دریتیم به پایین بودن نرخ بیکاری در منطقه نمین و ضرورت توجه به ایجاد فرصت‌های اشغال جدید اشاره کرد و افزود: شهرستان نمین به دلیل داشتن دو شهرک صنعتی توانمند آماده حمایت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری‌های حوزه‌های مختلف است و در این زمینه زیرساخت‌های لازم نیز در این شهرک‌ها ایجاد شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول