اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

توسعه مشاغل خانگی در دستور کار است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا نسبت به ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خانگی در شهرستان کوهبنان اقدام کنیم.

توسعه مشاغل خانگی در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی شامگاه سه‌شنبه در شورای اداری این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، وجود ولایت‌فقیه و تلاش شبانه‌روزی دولتمردان شاهد خدمات ارزنده و مهمی در زمان فعالیت دولت نهم و دهم هستیم که امیدواریم مسئولان مربوطه با حفظ وحدت و کوشش در زمینه برقراری امنیت و آسایش مردم تلاش بیشتری برای رفع محرومیت‌ها داشته باشند.
وی بر پیگیری برای استقرار شرکت نفت، اداره ثبت اسناد و آب منطقه‌ای در شهرستان تأکید کرد و افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا نسبت به ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خانگی اقدام کنیم.
متقی تصریح کرد: وام‌های خوبی در این راستا توسط دولت در حال پرداخت است.
وی بیان داشت: دولت در بحث مسکن با موفقیت بسیار خوبی روبه‌رو است که در این راستا در چهار نقطه شهر این واحدها در حال احداث هستند.
حجت‌الاسلام حسن عبدالحسینی مسئول شورای اداری دهستان خرمدشت نیز در این جلسه با استناد به آیات و روایات، بالاترین عبادت نزد خداوند متعال را خدمت به حلق عنوان کرد.
وی به مهم‌ترین مشکلات و معضلات موجود از جمله حل مشکل آب این دهستان تأکید کرد و افزود: مسئولان مربوطه باید با توجه ویژه به این منطقه نسبت به آسفالت جاده ده‌علی به فتح‌آباد، راه‌اندازی اورژانس 115، راه‌اندازی پاسگاه انتظامی و احداث سالن ورزشی این دهستان اقدام کنند.
سید محمدتقی روح‌الامینی بخشدار مرکزی کوهبنان نیز در این جلسه به مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این دهستان اشاره و بیان داشت: طرح هادی دهستان خرمدشت در سال 86 با اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان آغاز شده و با اختصاص اعتبار 100 میلیون تومانی تا پایان سال جاری شاهد تکمیل طرح هادی و بهسازی معابر در این دهستان هستیم.
رنجبر رئیس بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان نیز اظهار داشت: در سال جاری بیش از 370 میلیون تومان برای بهسازی روستاهای شهرستان و در این راستا 50 میلیون تومان به روستای کهن اختصاص داده شد.
وی بیان کرد: این کار به صورت امانی در حال اجراست و در مجموع نیاز به 121 میلیون تومان اعتبار دارد.
رنجبر تصریح کرد: به منظور بهسازی روستای رتک 40 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که این کار به صورت امانی در حال اجراست و به زودی طرح هادی روستای فتح‌آباد با اعتباری معادل 10 میلیون تومان آغاز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان مسکن در این مناطق می‌توانند از اعتبارات 10 میلیون تومان وام ساخت مسکن روستایی که به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، بهره‌مند شوند.
محمدرضا توکلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان نیز در این جلسه نسبت به نصب پارچه و پلاکارد در ارتباط با هفته امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و معابر تأکید کرد و افزود: بزرگ‌ترین فعالیت فرهنگی سپاه در قالب طرح صالحین در اکثر مساجد، پایگاه‌های مقاومت محله و مدارس شهرستان در حال اجراست.
مجتبی خدادوست مسئول هلال‌احمر شهرستان کوهبنان نیز به سازماندهی تیم‌های امدادی در دهستان خرمدشت و حادثه‌خیز بودن منطقه تأکید کرد و اظهار داشت: این نهاد آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه را دارد.
وی بیان داشت: در اواخر آذر ماه جاری نیز سیمنار زلزله را برگزار می‌کنیم.
به گزارش فارس، به منظور بررسی مشکلات موجود و دیدار چهره‌به‌چهره با مردم، جلسه شورای اداری کوهبنان در دهستان خرمدشت برگزار شد. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول