اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد:

اختصاص 45هزار میلیون ریال به مشاغل خانگی رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم از تخصیص 45هزار میلیون ریال اعتبار برای مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 45هزار میلیون ریال به مشاغل خانگی رباط کریم
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، بیژن سلیمان‌پور اظهار داشت: درصد بالایی از سهمیه مشخص شده برای شهرستان رباط کریم در زمینه اشتغالزایی محقق شده است.
وی افزود: در راستای هدف کلان دولت خدمتگزار برای ایجاد بیش از 2میلیون شغل در سال جهاد اقتصادی، سهم شهرستان رباط کریم از این مقدار 16 هزار و 513 شغل بود که تا کنون درصد بالایی از این سهمیه با همت مسئولان دستگاه‌های ذیربط محقق شده است .
این مسئول ادامه داد: ادارات جهاد کشاورزی و صنایع بیشترین درصد اشتغالزایی را داشتند و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز با همت و تلاش بیشتر، بتوانند تا پایان سال سهم تعیین شده را محقق و حتی بیش از مقدار پیش‌بینی شده اشتغالزایی نمایند.
فرماندارشهرستان رباط کریم با اعلام اختصاص 45هزار میلیون ریال برای ایجاد مشاغل خانگی در این شهرستان اضافه کرد: از این مقدار سهم اداره بهزیستی 3856 میلیون ریال، جهاد کشاورزی 7586 میلیون ریال، فنی‌وحرفه‌ای 15495 میلیون ریال، بنیاد شهید 1100 میلیون ریال، بازرگانی 7438میلیون ریال و صنایع دستی 9297 میلیون ریال است.
سلیمان‌پور با بیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از هدف‌های بزرگ و ارزشمند دولت احمدی‌نژاد است، تصریح کرد: دولت نهم و دهم اقدامات شجاعانه و جهادی بزرگی مانند طرح تحول اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها را به خوبی اجرا کرده و به طور قطع تحقق 2 میلیون شغل در سال جاری، یک موفقیت برای دولت و خدمتی با ارزش برای ملت ایران خواهد بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول