اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

عزاداران حسینی بیمه‌ می‌شوند/ صدور کارت ویژه برای خبرنگاران و عکاسان

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: عزاداران حسینی در اجتماع عظیم مردمی روز تاسوعا و عاشورای حسینی زیر پوشش بیمه حوادث و سوانح قرار می‌گیرند.

عزاداران حسینی بیمه‌ می‌شوند/ صدور کارت ویژه برای خبرنگاران و عکاسان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: با هدف ساماندهی و انعکاس شایسته عزاداری دستجات حسینی که خود در زنده نگه داشتن آرمان‌های بلند نهضت عاشورا بسیار مهم و تاثیر‌گذار است برای دومین بار امسال نیز به لحاظ رونق بخشی به سوگواری حسینیان در اجتماع عظیم مردمی و آیین تاسوعا و عاشورای حسینی همه عزاداران پوشش بیمه حوادث و سوانح می‌شوند.
وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات رسمی هفته جاری که همچون سنوات گذشته سبب ورود مسافران و گردشگران عزادار از اقصی نقاط کشور برای حضور در مراسم سوگواری دستجات عزاداری استان اردبیل خواهد شد، تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدماتی و نهادهای فرهنگی با حفظ‌ آماده باش کامل و بسیج امکانات موجود در راستای تمهید مقدمات پذیرایی و استقبال شایسته از میهمانان سوگوار از اقصی نقاط ایران اسلامی تدابیر لازم در مسیر ساماندهی معابر عمومی، نظارت مستمر بر مراکز اقامتی و نیز اماکن پذیرایی را انجام می‌دهند.
فرماندار اردبیل با ضروری خواندن اجرای طرح مدیریت ترافیک روان و تردد آسان دستجات عزاداری، خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه از صبح روز تاسوعا تا پایان مراسم در شب عاشورا مرکزیت اصلی تجمع مردمی در عالی قاپو خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به این خیابان به ویژه مسیر چهار راه امام، سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) و مجموعه بقعه شیخ صفی است این مسیرها به طور کامل مسدود می‌شود.
وی گفت: از مردم حسینی اردبیل انتظار داریم وسایل نقلیه خود را در مرکز شهر متوقف نکرده و از تردد در این مسیرها جلوگیری کنند.
فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود از صدور کارت ویژه تردد برای خبرنگاران و عکاسان در مسیر برگزاری مراسم برای تهیه خبر و عکس خبر داد و گفت: در این زمینه تمهیدات لازم به گونه‌ای اندیشیده شده تا این قشر در انجام کار خود دچار مشکل نشوند.
این مسئول با تاکید بر حفظ حرمت عزاداری و تعظیم شعایر اسلامی و تکریم از فلسفه قیام عاشورا در نشر تفکر عفاف و حجاب، ابراز داشت: امسال با هدف تفکیک صفوف عزاداران صحن اصلی خیابان امام از تقاطع خیابان اسماعیل‌بیگ تا میدان اصلی عالی قاپو در اختیار عزاداران و دستجات حسینی خواهد بود و دو طرف مسیر پیاده‌روها با نصب داربست فلزی برای استفاده خواهران در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول