اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر اعلام کرد:

استفاده از چهره‌های مذهبی در مداحی‌ها و عزاداری‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات اسلامی ملایر گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات و تذکراتی که امسال در هیئت‌های مذهبی لحاظ شده است، استفاده از افراد یا چهره‌های مذهبی در مداحی‌ها و عزاداری‌هاست که با استقبال مردم مواجه شده است.

استفاده از چهره‌های مذهبی در مداحی‌ها و عزاداری‌ها
حجت‌الاسلام داود عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با توجه به شروع ماه محرم و صفر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره تبلیغات اسلامی ملایر به عنوان بانی اصلی در اعزام مبلغان و هماهنگی هیئات مذهبی در این راستا به استقبال ماه محرم رفته و هماهنگی‌های لازم را اجرایی کرده است.
وی از اعزام بیش از 300 مبلغ و مبلغه در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: در حال حاضر 244 هیئت مذهبی در شهرستان فعالیت می‌کنند.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر ادامه داد: کار ساماندهی و هماهنگی طی جلسات مختلف برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم‌ ویژه در ماه محرم و صفر انجام شده که در این راستا تذکراتی نیز داده شده است.
وی مهم‌ترین برنامه و تذکرات را در هیئت‌های مذهبی شهرستان مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، رفع اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای در هیئت‌ها، حذف خرافه و انجام ذبح شرعی در مقابل مساجد و هیئت‌ها دانست.
عباسی گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات و تذکراتی که امسال در هیئت‌های مذهبی لحاظ شده است استفاده از افراد یا چهره‌های مذهبی در مداحی‌ها و عزاداری‌هاست که با استقبال مردم مواجه شده است.
وی در تأکید به روحانیون و واعظان اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم از فلسفه عاشورا و بیان واقعیت‌ها و تبیین قیام حسینی در سخنرانی‌ها بسیار مهم و موثر است چراکه موجب هدایت مردم می‌شود.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در پایان سخنانش گفت: مبلغان و واعظان باید در خصوص تلاوت دسته جمعی قرآن نیز در این ایام در مراسم عزاداری در مساجد تأکید کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول