اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

برقراری امنیت در ایام عزاداری سالار شهیدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: امنیت کامل در ایام عزاداری سالار شهیدان در آذربایجان غربی برقرار می‌شود و تیم‌های تذکر لسانی هم فعال هستند.

برقراری امنیت در ایام عزاداری سالار شهیدان
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خیبر تیبا در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تشکیل شد، اظهار داشت: 112 تیم تذکر لسانی در سطح اصناف شهرستان ارومیه فعالیت می‌کنند که شامل تیم های تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، امنیت اخلاقی، اماکن عمومی و تیم های همراه دسته‌های عزاداری هستند که به طور مستمر وظایف تعریف شده برای آنها به مرحله اجرا در می‌آید.
وی تصریح کرد: عوامل نیروی انتظامی از طریق مشارکت اقشار مختلف مردم با همه توان امنیت لازم و همه‌جانبه برای برگزاری آیین‌های سوگواری برقرار می‌کنند تا در این ایام مردم با آرامش خاطر در آیین‌های عزاداری برپا شده در مساجد و تکایا شرکت کنند به سوگواری سالار شهیدان بپردازند که لازمه این امر همکاری آحاد مختلف جامعه است.
این مسئول به اجرای طرح ساماندهی صنوف فاقد پروانه در استان با همکاری سایر دستگاه‌های متولی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 هزار و 300 فقره از صنوف مناطق مختلف استان پلمپ شده‌اند همچنین 320 فقره پلمپ برابر مقررات ناجا در استان صورت گرفته که این صنوف به دلیل تخلفات صنفی از جمله نگهداری مواد مخدر، تجهیزات ماهواره‌ای، سی‌دی‌های حاوی برنامه‌های مستهجن و مبتذل و داروهای انرژی‌زا پلمپ شده‌اند. 
این مسئول با اشاره به اینکه بر فعالیت‌های اماکن عمومی هم توسط عوامل این دستگاه نظارت کامل اعمال می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  16 هزار فقره تذکر برای اماکن آذربایجان غربی صادر شده است تا به اصلاح روند جاری مبادرت کنند.
وی به اجرای طرح‌های مختلف برای پاکسازی مظاهر علنی فساد در سطح صنوف اشاره کرد و  افزود: 658 فقره طرح در  ارتباط با پاکسازی و مبارزه با مظاهر علنی فساد در سطح صنوف اجرا شد که در این ارتباط برای 333 نفر  پرونده تشکیل شده است تا رسیدگی‌های لازم برابر ضوابط و قوانین موجود اعمال شود. 
تیبا تصریح کرد: در این مدت بیش از دو هزار و 300 فقره گزارش و شکایات مردمی از صنوف توسط مسئولان مورد رسیدگی قرار گرفته است و بیش از 40 هزار برگ تعهد محضری و عادی از صنوف متخلف اخذ کرده‌ایم تا تغییرات لازم را در موارد تعریف شده به کار ببندند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از همکاری مردم برای گزارش تخلفات و رعایت ضوابط قدردانی کرد و گفت: چنانچه مردم به همکاری خود با عوامل پلیس تداوم بخشند امنیت و آرامش در بخش‌های مختلف جامعه برقرار  می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول