اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره صنعت و معدن و تجارت انجام می‌شود؛

تامین اقلام موردنیاز نذورات هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و چرام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت چرام از تامین اقلام موردنیاز نذورات هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و چرام خبر داد.

تامین اقلام موردنیاز نذورات هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و چرام
 سید عابدین پرهیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با تسلیت ایام محرم، عاشورا را درس زندگی دانست و افزود: در ایام پرخیر و برکت محرم مردم مؤمن ما نذوراتی دارند که جهت تامین نیاز‌های آنها اقداماتی انجام داده‌ایم.
پرهیز افزود: در ایام محرم اداره صنعت معدن و تجارت طبق روال گذشته بازرسان مجمع امور صنفی کارهای نظارتی خود را در بازار با دقت و تسلط کامل انجام خواهد داد.
سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و چرام افزود: در این ایام اقلام موردنیاز مردم جهت نذورات از قبیل برنج، روغن، قند و شکر در اختیار هیئت‌های مذهبی در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و توابع آنها اعم از بخش‌های سوق، لنده، قلعه رئیسی، دیشموک قرار گرفته و در دو روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی ابراز داشت: اقلام خریداری شده را در اختیار فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قرار داده‌ایم تا به هیئت‌های مذهبی که از طرف سازمان تبلیغات اسلامی معرفی می‌شوند، تحویل داده شوند.
پرهیز با اشاره به اینکه این اقدامات برای ایجاد تعادل در بازار است، افزود: اقلام یاد شده با قیمت مناسب در اختیار مردم و هیئت‌ها قرار گرفته تا به واسطه تقاضای بالا، فشار مضاعف از دوش مردم برداشته شود.
این مسئول در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: برنج تحویلی از نوع اروگوئه‌ای بوده و با قیمت کمتر از کیلویی 850تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.
وی افزود: روغن کیلویی هزار و 150 تومان یعنی حدود 50 درصد تخفیف و قند و شکر کیلویی620 تومان در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد.
پرهیز در ادامه تاکید کرد: تلفن 124 مجمع امور صنفی جوابگوی شکایات مردمی بوده و با دریافت شکایت از مردم، بازرسان ما بلافاصله در محل حاضر شده و در صورت تخلف با خاطیان برخورد می‌کنند.
وی یادآور شد: بازاریانی که دچار تخلف شده‌اند به میزان پنج برابر موجودی جنسی که مورد تخلف واقع شده جریمه نقدی می‌شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول