اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر:

وعده جهانبخش پیرامون بودجه هیئت‌های مذهبی در حد شعار باقی ماند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: وعده استاندار بوشهر در اختصاص بودجه خاص به هیئت‌های مذهبی در حد شعار باقی مانده است.

وعده جهانبخش پیرامون بودجه هیئت‌های مذهبی در حد شعار باقی ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نوشاد نوشادی ظهر امروز در آیین عاشورائیان در برازجان اظهار داشت: عاشورا یک فرهنگ عظیم و یک حرکت بزرگ فرهنگی است و تبیین ابعاد مختلف واقعه عاشورا امری ضروری است.
وی افزود: مردم استان بوشهر عاشق ائمه اطهار(ع) هستند و حضور بی‌نظیر مردم در مراسمات نشان دهنده علاقه مردم به سالار شهیدان است.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در ادامه با اشاره به وعده استاندار نسبت به کمک به هیئت‌های مذهبی، خاطرنشان کرد: وعده استاندار در زمینه اختصاص بودجه‌ای خاص به هیئت‌های مذهبی بوشهر عملی نشده است.
نوشادی تصریح کرد: استاندار بوشهر سال گذشته در جمع هیئت‌های مذهبی وعده داد تا 280 میلیون تومان به منظور کمک به ساماندهی و خرید تجهیزات هیئت‌های مذهبی بوشهر از محل بودجه فرهنگی اختصاص دهد، اما این وعده در حد شعار باقی ماند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون هزار و 200 هیئت مذهبی در استان بوشهر فعالیت دارند که در ماه محرم و صفر و سایر مناسبت‌های مذهبی با برپایی تکایا به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند.
نوشادی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقشی تاثیرگذار در تعالی و رشد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی دارند و این هیئت‌ها در دو سال گذشته از رشد و پیشرفت خوبی برخوردار بوده‌اند.
وی افزود: هماهنگی هیئت‌ها در اجرای برنامه‌ها بسیار ارزشمند است و از مسئولان هیئت‌ها در شهرها و روستاها انتظار داریم در اجرای برنامه‌ها هماهنگی و تعامل لازم را با مسئولان محلی داشته باشند.
این مسئول بیان داشت: برنامه‌های عاشورائیان در استان بوشهر تا پایان دهه نخست محرم ادامه دارد و تلاش داریم نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌ها تلاش کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول