اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

ایران وارث انقلاب امام حسین(ع) است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ایران وارث انقلاب امام حسین(ع) است و انقلاب اسلامی هم در همین مسیر آرمان‌های امام حسین(ع) قرار دارد.

ایران وارث انقلاب امام حسین(ع) است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار فتح الله جمیری صبح امروز در جمع حقوقدانان بسیجی این استان اظهار داشت: دین اسلام بعد از تلاش‌های فراوان پیامبر اسلام و امام علی (ع) می‌رفت که به سلطنت اموی تبدیل شود و نیاز بود قیامی برای جلوگیری از حرکت‌های معاویه و یزید انجام گیرد که این ایستادگی توسط امام حسین (ع) انجام شد.
جمیری اضافه کرد: بسیجیان برای پاسداری از دستاوردهای عاشورا و انقلاب اسلامی تا سر حد جان از آن حفاظت می‌کنند.
وی افزود: قیام عاشورا در تمام جنگ‌ها از لحاظ وسعت، زمان و حتی نیرو از کمترین قیام‌ها بوده ولی هیچ انقلابی نظیر آن اثرگذار و ماندگاری در جهان نداشته است.
جمیری تصریح کرد: ایران وارث انقلاب امام حسین(ع) است و انقلاب اسلامی هم در همین مسیر آرمان‌های امام حسین(ع) قرار دارد و بسیجیان انقلاب اسلامی برای پاسداری از دستاوردهای عاشورا و انقلاب اسلامی تا سر حد جان از آن حفاظت می‌کنند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: امروزه بسیج به عنوان یک تفکر مطرح است و این تفکر بسیجی که ایجاد شده تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و ما گسترش آن را امروزه در سراسر جهان شاهد هستیم.
وی عنوان کرد: امروز بسیج در همه اصناف و اقشار جامعه حضور فعال داشته و به صورت تخصصی کارهای خود را در جامعه دنبال می‌کند.
جمیری با بیان اینکه یکی از مجموعه‌های مهم بسیج جامعه بسیج حقوقدانان است، اظهار داشت: رسالت بسیج حقوقدانان توسعه فرهنگ بسیجی در عرصه حقوقی، گسترش عدالت در سطح جامعه، صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و جلوگیری از انواع جریان‌های انحرافی و رفع نیازهای جامعه حقوقی و سیاسی کشور است که باید به آنها بپردازد.
وی اظهار داشت: تشکیل جامعه حقوقی به عنوان بسیج حقوقدانان می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به دستاوردهایی دست پیدا کند که اقشار جامعه با آنها نیازمند باشند و بتواند برای مشکلات بسیاری از مردم راهگشا باشد.
وی افزود: همت و تلاش برای اجرای عدالت و قانون و از همه مهم‌تر آگاهی دادن به مردم برای تعیین ساختار یک جامعه پویا بر پایه دین مبین اسلام از مهم‌ترین وظایف بسیج حقوقدانان است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت: وقتی قیام امام حسین(ع) را بررسی می‌کنیم عامل اصلی که موجب شد امام حسین (ع) و یارانش قیام کنند بحث عدالت خواهی بود و رمز پایداری و جاودانه شدن عاشورا هم عدالت ستیزی آن بوده است.
حیدر بحرانی عنوان کرد: با به وحود آمدن بسیج حقوقدانان می‌شود در مسیری حرکت کنیم که خدمات بهتری به مردم ارائه داده و همچنین بتوانیم از توان حقوقدانان بهره‌مندی لازم را ببریم.
در پایان ضمن تقدیر از آقای محمود باقری به عنوان مدیر سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اسلام مرادی به جای وی معرفی شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول