اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

منبر امام حسین(ع) وجدان‌های خفته را بیدار کند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: منبر امام حسین(ع) باید وجدان‌های خفته را بیدار کند.

منبر امام حسین(ع) وجدان‌های خفته را بیدار کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در حسینیه اعظم برازجان اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) دارای ابعاد مختلف و بزرگی است و درس شهادت و ایثار و درس آزادگی از مهم‌ترین درس‌هایی است که به عنوان یک مسلمان باید بگیریم.
وی افزود: برگزاری مراسمات عزاداری محرم یک امر ارزشمند است و باید معنویت و اخلاق اسلامی را در این مراسمات تقویت کنیم.
رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: منبر امام حسین (ع) هم باید ویژگی بیدارکنندگی را داشته باشد و هم باید وجدان‌های خفته را بیدار و بشریت را برای مقابله با ظلم و حاکمان جور به حرکت در آورد و باید روحانیت معظم نقش خود را به خوبی ایفا کند.
محمودی‌نیا عنوان داشت: مردم ما از قیام امام حسین (ع) درس بیداری و آزادگی آموختند و امروز نیز حرکت بیداری اسلامی در سراسر جهان استمرار بیداری مردم شریف ایران اسلامی است که خود را در راه سید‌الشهدا (ع) قرار دارند.
وی با تجلیل از مقام والای شیرخوار ابا عبدالله‌الحسین (ع) گفت: طفل امام حسین (ع) با آن که دستان کوچکی دارد اما گره‌های بزرگی را باز می‌کند.
رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خطاب به هیئت‌های برگزارکننده این مراسم معنوی افزود: شما با برگزاری این همایش سبب تسلای دل داغدار مادر آن حضرت و حضرت سیدالشهدا (ع) می‌شوید؛ وقتی امام حسین (ع) از ما راضی شود قطعا خدا هم از ما راضی می‌شود و این کار بزرگی است.
بر اساس این گزارش، عصر جمعه و همزمان با جمعه اول محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور بیش از هزار و ۵۰۰ مادر و کودک عاشق علی‌اصغر(ع) در محل حسینیه اعظم برازجان برگزار شد.
در این آیین هزار و 500 دست لباس ویژه شیرخوارگان در بین کودکان و اطفال توزیع شد و یاد و نام خردسال‌ترین شهید صحنه کربلا گرامی داشته شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول