اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آبان ماه سال‌جاری صورت گرفت؛

آموزش 994 نانوا در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: تا پایان آبان ماه سال‌جاری 994 نانوا در زنجان آموزش دیده‌اند.

آموزش 994 نانوا در استان زنجان
پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: زمان آموزش این تعداد نانوا 55 هزار و 582 نفر ساعت بوده است.
وی ادامه داد: این تعداد نانوا از دی ماه سال گذشته تا آخر آبان ماه سال‌جاری مورد آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه تعهدات استان زنجان برای آموزش نانوایان در این مقطع زمانی 840 نفر بوده است، ادامه داد: با تلاش مسئولان شرکت غله در حال حاضر تعداد 154 نفر بیش از تعداد تعیین شده برابر با 118 درصد در زنجان مورد آموزش قرار گرفته‌اند.
وی گفت: برای آموزش این تعداد نانوای زنجانی مبلغ 320 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
خالقی با بیان اینکه آموزش همه کارگران نانوایی در زنجان یک میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: هر چند آموزش کارگران نانوایی طی یک برنامه پنج ساله طراحی شده است ولی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و در صورت تامین اعتبار، آموزش همه کارگران واحدهای نانوایی طی سه سال یعنی تا اواخر سال 91 به اتمام می‌رسد.
وی با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری 106 نفر دیگر از نانوایان زنجانی مورد آموزش قرار می‌گیرند، ادامه داد: با این اقدام یک هزار و 100 نفر برابر با 125 درصد و بیش از تعهدات آموزش نانوایان طی سال‌جاری محقق شده است.
خالقی با اعلام اینکه متوسط آموزش نانوایان در طول شش ماهه نخست سال‌جاری در کشور 49 درصد است، اضافه کرد: استان زنجان با 59 درصد آموزش طی این مدت بالاتر از متوسط کشوری قرار گرفته است.
وی با بیان این مطلب که آموزش نقش زیادی در بهبود کیفیت نان دارد، گفت: همه نانوایان استان برای تمدید مجوز خود باید گواهینامه آموزش نانوایی دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان اعلام کرد: طی شش ماهه نخست سال‌جاری تعداد 370 نفر دوره پیشکاری و 135 نفر دوره خمیرگیری و چانه گیری انواع نان در زنجان برگزار شده است.
وی آموزش رایگان نانوایان و اعطای تسهیلات بهسازی واحدهای نانوایی از برنامه‌های ویژه دولت و شرکت بازرگانی دولتی ایران و به طبع آن شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان را در راستای ارتقای کیفیت نان عنوان کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول