اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد:

جریمه 100 میلیون ریالی نانوایی‌های متخلف در آمل

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: در سال‌ جاری نانوایی‌های متخلف در شهرستان آمل بیش از 100 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه 100 میلیون ریالی نانوایی‌های متخلف در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی ظهر امروز در کمیته تعزیرات آرد و نان آمل با بیان اینکه نظارت دقیقی بر نانوایی‌های این شهرستان صورت می‌گیرد، اظهار داشت:‌ کیفیت و بهداشت نان‌های پخت شده از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از نانوایی‌هاست.
وی با اعلام اینکه در سال‌ جاری پنج هزار مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر صورت گرفته است، اظهار داشت: با این میزان بازرسی برای 147 خبازی متخلف رای صادر شده است.
رسولی تصریح کرد: عمده‌ترین تخلفات نانوایی‌ها کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت بهداشت، عدم مرغوبیت نان، عدم نصب تابلو و عدم حضور متصدی بوده است.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی‌های سال جاری کم‌فروشی و عدم مرغوبیت نان بیشترین تخلفات بوده است، افزود: 42 واحد خبازی به دلیل کم‌فروشی در سال‌ جاری تعزیر شدند.
معاون فرماندار آمل با بیان اینکه در این مدت 48 واحد صنفی نیز تعطیلی خودسرانه داشته‌اند، گفت: 9 واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت جریمه شدند.
وی با تاکید بر اینکه در سال‌ جاری پروانه صنفی چهار واحد خبازی نیز لغو شده است، اظهار داشت: دو نانوایی‌ نیز تغییر نوع پخت داشته‌اند.
رسولی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست امسال 47 میلیون ریال جریمه برای واحدهای نانوایی متخلف صادر شده، گفت: این میزان در شش ماهه دوم 62 میلیون ریال بوده است.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان آمل در کیفیت نان یکی از شهرهای برتر استان مازندارن است، گفت: این کیفیت همچنان باید حفظ شود.
رسولی با بیان اینکه تراکم برخی نانوایی‌ها در مناطقی از شهرستان افزایش یافته است، افزود: باید شرایطی ایجاد شود که صرفه اقتصادی برای متصدیان نیز در نظر گرفته شود.
انتهای‌ پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول