اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران خبر داد:

تحول چشمگیر در ساخت و خدمات رسانی به مساجد شهرری

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران مساجد را سنگر خواند و گفت: تحول چشمگیر در ساخت و خدمات رسانی به مساجد شهرری صورت گرفته است.

تحول چشمگیر در ساخت و خدمات رسانی به مساجد شهرری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی دقایقی پیش در جلسه شورای فرهنگی منطقه 20 گفت: خدمات رسانی شهرداری منطقه 20 به مساجد این منطقه طی سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده است.
رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: منطقه 20 دارای 157 مسجد و 65 حسینیه، زینبیه و فاطمیه است که در تمام این اماکن نماز جماعت نیز به طور مستمر برپا می‌شود. 
وی در ادامه خدمات رسانی به مساجد، حوزه‌های علمیه، مراکز دینی، علما و ائمه جماعات شهر تهران را از ماموریتهای مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران برشمرد و خاطرنشان کرد: شهر تهران از لحاظ تعداد مساجد در سطح کشور فقیرترین شهر است.
حجت‌الاسلام ناصحی با اشاره به اینکه سرانه مسجد برای هر فرد مومن هفت متر و 67 سانتی متر مربع است، افزود: این در حالی است که هم اکنون سرانه مسجد در تهران برای هر نفر 15 سانتی مترمربع  است.
شهردار منطقه 20 نیز در این نشست بر فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد تاکید کرد و گفت: با بهسازی و ساماندهی مساجد و اماکن مذهبی انقلابی در ساخت و بهسازی مساجد منطقه تحولی چشمگیر صورت گرفته است. 
مجتبی عبداللهی تامین ملک برای تعدادی از مساجد، بهسازی و نوسازی ساختمان‌های فرسوده مساجد، احداث گلدسته و مفروش کردن مساجد با فرش‌های سجاده‌ای را از جمله خدمات شهرداری به مساجد برشمرد و تصریح کرد: در سال گذشته اعتباری به مبلغ 5 میلیارد تومان بابت ساماندهی مساجد سطح منطقه هزینه شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول