اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

دهدشت کمبود حسینیه و مسجد دارد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: شهر دهدشت با جمعیت زیاد و عشق و شوری که مردم آن برای برگزاری ایام محرم دارند، کمبود حسینیه و مسجد دارد.

دهدشت کمبود حسینیه و مسجد دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: مهم‌ترین کارهایی که در این ایام توسط سازمان تبلیغات انجام می‌گیرد، اعزام روحانیون و مبلغین به شهرستان‌ها بوده که در راستای این هدف تاکنون نمره قابل قبولی از این طرح گرفته‌ایم.
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه افزود: به مناسبت ایام محرم امسال نیز تعداد 130 مبلغ به نقاط مختلف این شهرستان اعم از شهرها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاها اعزام کردیم.
حسینی‌طلب بیان کرد: برای سامان‌دهی این تعداد با نمایندگی‌های تابعه تبلیغات جلسه‌های متعددی داشتیم که آنها نیز با دهیاری‌ها و بخشداری‌ها همکاری کنند تا مبلغین در فضایی مطلوب هرچه بهتر کار خود را انجام دهند.
وی با اشاره به ساماندهی هیئت‌های عزاداری تصریح کرد: سعی می‌کنیم زمینه‌ای فراهم شود تا هیئت‌ها هر چه بهتر به عزاداری سالار شهیدان بپردازند.
وی با اشاره به کمبود حسینیه و مساجد در شهر دهدشت عنوان کرد: در گذشته هیئت‌ها در چهار راه‌ها و میادین اصلی شهر عزاداری می‌کردند و هم اکنون که حدود 40 هیئت عزاداری در شهر دهدشت وجود دارد، سعی کرده‌ایم تا حد امکان این هئیت‌ها را به سمت مساجد و حسینه‌ها هدایت کنیم.
حسینی‌طلب گفت: سعی کردیم نیازمندی‌های هیئت‌ها را به‌طور کامل رفع شود و در این راستا جلساتی با مسئولان ادارات و مدیران هئیت ها داشتیم.
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ادامه گفت: در این راستا رایزنی‌هایی با اداره برق، نیروی انتظامی، بازرگانی، شهرداری و مجمع امور صنفی انجام دادیم که این ادارات قول مساعدی برای رفع مشکلات و کاستی‌های هیئت‌ها دادند که تاکنون همکاری قابل قبولی از خود نشان داده‌اند.
حسینی‌طلب افزود: برای هیئت‌های مذهبی بعضی اقلام فرهنگی همچون پرچم، بنر و پلاکارد در اختیار آنها قرار گرفته و با مدیران هیئت‌ها به‌طور مداوم ارتباط داریم تا مشکلات احتمالی آن‌ها را برطرف کنیم.
وی در ادامه از تلاش نیروی انتظامی برای نظم و سامان دهی هیئت‌های عزاداری قدردانی کرد و از مردم فهیم و شهید‌پرور خواست که با نیروی انتظامی و مدیران هیئت‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول