اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

امروز خاکریز دشمن در خانه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امروز خاکریز جنگ نرم با دشمنان در خانه‌ها قرار دارد و می‌خواهند بین نسل‌ها شکاف ایجاد کنند.

امروز خاکریز دشمن در خانه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان در جمع دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شهرستان بوانات با تشریح توطئه‌های دشمن برای ایجاد تغییرات مورد نظر خود در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: بیگانگان پس از جنگ نرم دکترین مهار، نافرمانی مدنی و نبرد رسانه‌ای را در قبال کشور اسلامی ما در دستور کار قرار داده‌اند و انتظار داشتند مانند شوروی سابق، در کمتر از یک سال نظام جمهوری اسلامی ایران از هم پاشیده شود.
وی تصریح کرد: در طول سال‌های دفاع مقدس بارها به جهانیان ثابت شد که اتحاد و همدلی مردم در کشورمان هر گونه توطئه‌ای را خنثی می‌کند اما غربی‌ها حاضر نشدند دست از جنگ افروزی‌های خود علیه کشورمان بردارند.
فرمانده انتظامی استان فارس تشدید عملیات اجرایی جنگ نرم دشمن علیه کشورمان را دارای سابقه 22 ساله دانست و بیان کرد: دشمن با تغییر تاکتیک از حوزه جنگ سخت وارد عرصه جنگ نرم شد و برای نبرد تمام امکانات خود را به کار گرفته به طوری که امروز خاکریز جنگ نرم با دشمنان در خانه‌ها قرار دارد.
سجادیان ادامه داد: در عرصه جنگ نرم دشمن به دنبال یأس و ناامیدی بین جوانان، ایجاد بحران هویت و ایجاد اختلاف، شکاف بین نسل‌ها و خانواده‌هاست و در این راه با گرفتن علم و دانش از ما و پس فرستادن بی‌بند و باری جامعه غربی برای ما سعی در پیشروی و پیروزی در جنگ نرم علیه کشورمان را دارد.
وی افزود: در جنگ نرم دشمن به دنبال تغییر نظام سیاسی کشور، تغییر ارزش‌ها و هنجارها، روشنفکری افراطی برای تغییر حکومت دینی و جدایی دین از سیاست و تغییر رفتارها و کردارهاست.
فرمانده انتظامی استان فارس ضمن اینکه از دانشجویان خواست تا آگاهی و هوشیاری خود را در مقابل تهدیدات نرم دشمن حفظ کنندt تصریح کرد: روشنفکری افراطی، افراطی‌گری قومی و مذهبی، زن سالاری و فمینیسم افراطی با هدف فروپاشی خانواده به‌عنوان بزرگ‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم برای ضربه زدن به نظام اجتماعی کشور به شمار می‌آید، بنابراین تمام اقشار باید در قبال این تهدیدات هوشیار باشند.
سجادیان دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها، بصیرت، هوشیاری و آگاهی را از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و گفت: آنچه امروز در کشورمان حرف اول و آخر را می‌زند، راه امام حسین (ع) و ارزش‌هایی از جمله امر به معروف و نهی از منکر است.
وی در پایان ولایت فقیه را سبب اتحاد و همدلی و پایداری ایران اسلامی برای حفظ دستاوردهای انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با پیروی از امام حسین (ع) و ولایت فقیه از گزند دشمنان محفوظ مانده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول