اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس:

خداوند برای محبت بندگان خالص خود ارزشی وصف‏ناپذیر قائل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، گفت: خداوند متعال نیز برای محبت و معرفت بندگان خالص خود ارزش و اعتباری وصف‏ناپذیر قائل است.

خداوند برای محبت بندگان خالص خود ارزشی وصف‏ناپذیر قائل است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین صبح امروز در بازدید از هیئات عزاداری بخش رودهن در حسینیه امام رضا (ع) بجنوردی‏های مقیم مهرآباد رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار رودهن و جمعی از معتمدان محلی انجام شد، گفت: انتهای زهد، پرهیزگاری و عبادت با نیت پاک چیزی جز رسیدن به مفهوم عشق متقابل عابد و معبود نیست.
وی ادامه داد: خداوند متعال نیز برای این محبت و معرفت بندگان خالص خود ارزش و اعتباری وصف‏ناپذیر قائل است.
رامین با اشاره به گوشه‏ای از زندگی حضرت ابراهیم (ع) خاطرنشان کرد: خداوند پس از سال‏ها انتظار، فرزندی را به حضرت ابراهیم (ع) عطا فرمود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزی این حضرت به امر باری تعالی نوزاد خود را به همراه همسرش در بیابان‏های عربستان کنونی رها کرد.
وی افزود: در کتاب نورانی قرآن کریم و بیان بزرگان دین، روایات آزمون‏های پروردگار متعال برای این مادر و فرزند بسیار نقل شده است.
رامین ادامه داد: پس از سال‌های طولانی، آن نوزاد به فرزندی برومند و غیور همچون حضرت اسماعیل (ع) تبدیل شد اما بار دیگر آزمونی دشوار پیش روی پیامبر بزرگوار قرار داده شد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضرت ابراهیم (ع) فرزند گرامی خود را که سفارش کرده بود که "مبادا در هنگام جاری ساختن حکم الهی با نگریستن به صورت من دستانت بلغزد" به مسلخ برد.
وی با بسط این روایت به حماسه سرخ عاشورای حسینی افزود: به حکم خداوند چاقوی آماده شده برای بریدن حنجر اسماعیل (ع) از کار ایستاد، در حالی که سیدالشهدا (ع) اسماعیل‏های خود را به مسلخ کربلا برد و آن رویداد عظیم را به وجود آورد.
رامین ادامه داد: از این رو، خداوند متعال مقرر کرد تا راه سیدالشهدا (ع)، مرام آن حضرت و شیوه عملی این امام همام همچنان تداوم یابد تا ما عمری را به دور وی و اسماعیل‏هایش بگردیم و توشه‏ای برای روز قیامتمان بیندوزیم.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: سیدالشهدا (ع) و راه سرخ ایشان انتهای محبت و معرف دنیوی و اخروی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول