اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

ارتباط با انگلیس نفعی برای ایران نداشته است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: تاریخ نشان داده که ارتباط با انگلیس هیچ‌گاه نفعی برای ایران به همراه نداشته است.

ارتباط با انگلیس نفعی برای ایران نداشته است
محمدعلی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: انگلیس بدون انجام هیچ خدمتی در ایران همیشه در حال توطئه، تخریب، کارشکنی و برنامه‌ریزی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده است و ملت هوشیار ایران نیز به این کشور و اقدامات آن حساسیت ویژه‌ای دارند.
نماینده مردم تربت‌حیدریه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام اخیر انگلیس در ارتباط با حرکت ناصواب تحریم بانک مرکزی ایران در راستای ضربه زدن به نظام سبب بروز و اعلام اعتراض خودجوش و پسندیده مردمی علیه استعمار پیر شد.
وی حرکت دانشجویان در اعتراض به حرکات انگلیس را منطقی و خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران با هوشیاری و آگاهی از مقاصد و نیات کشور انگلیس، در جهت حمایت از نظام جمهوری اسلامی در اقدامی منطقی و مناسب اعتراض خود را به گوش انگلیس و جهان رساندند اما این کشور از روی عناد خود با ایران برداشت‌ها و تبلیغات منفی زیادی از اقدام اعتراضی دانشجویان مطرح کرده‌اند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مردم ایران را ملتی آزاد و هوشیار عنوان کرد و گفت: ملت ایران امروز بیدارتر و هوشیارتر از همیشه در صحنه حضور دارند و با این حرکت اخیر خود به دنیا نشان دادند که بازیچه انگلیس و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار نمی‌گیرند و با استقامت در برابر هرگونه بی‌عدالتی و کارشکنی ایستادگی می‌کنند.
رضایی با اشاره به نقش سازنده ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: ایران علی‌رغم تلاش‌های دشمنان و غرب، نقش سازنده و الهام‌بخشی در میان کشورهای جهان و مردم آزادی‌خواه و بیدار دنیا دارد و بزرگنمایی و تبلیغات سوء انگلیس در زمینه اعتراض دانشجویان به سیاست‌های این کشور شاید قادر به ایجاد یک حرکت احساسی باشد اما در نهایت همه دنیا می‌دانند که ملت آزاده ایران از حق خود دفاع می‌کند.
نماینده مردم تربت‌حیدریه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که مردم ایران تاکنون با اقتدار و استحکام در برابر همه مستکبران ایستادگی کرده است این بار هم در برابر اقدامات توطئه‌گرانه و حیله‌گرانی چون انگلیس می‌ایستد و حیله‌های آنان را خنثی می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول