اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

سرنوشت کشورهای ماجراجو سرنوشتی بهتر از انگلیس نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس‌ گفت: سرنوشت کشورهای ماجراجو در اتحادیه اروپایی سرنوشتی بهتر از انگلیس نیست.

سرنوشت کشورهای ماجراجو سرنوشتی بهتر از انگلیس نیست
عفت شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با تسخیر سفارت انگلستان توسط دانشجویان و اعلام کاهش روابط با این کشور از سوی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تسخیر سفارت انگلستان توسط دانشجویان در چند روز اخیر آیینه‌ای از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بود.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اتحادیه اروپا و ماجراجویی برای از کشورها برای بهره‌گرفتن از این جریان به نفع خود یا مظلوم‌نمایی کشور انگلستان عنوان کرد: کشورهای اتحادیه اروپایی باید بدانند که اگر بخواهند همانند کشور انگلستان از مواضع خرابکارانه با ایران برخورد کنند سرنوشتی جز کشور انگلستان نخواهند داشت.

اقدام دانشجویان عکس‌العمل مجلس شورای اسلامی بود
وی در پاسخ به این سؤال که آیا به اتحادیه اروپایی از اقدام دانشجویان برای تحت فشار قرار دادن ایران در مواضع بین‌المللی به عنوان دستاویزی استفاده می‌کند یا نه، گفت: این اقدام دانشجویان عکس‌العمل مجلس شورای اسلامی بود.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از چند‌ ماه قبل و در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با فسادهای سفارت انگلستان در کشور اطلاعاتی را داشت که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده بود.
شریعتی افزود: تسخیر سفارت انگلستان مشابه لانه جاسوسی آمریکا است که در چند سال قبل نیز توسط دانشجویان کشور به تسخیر در آمد و این اقدام دانشجویان خود نشانی از لبریز شدن صبر و شکیبایی مردم ایران درمقابل کشور انگلستان این استعمارگر پیر بود.

نقش استعمارگر پیر در فتنه‌های کشور
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه که می‌توان گفت این است که انگلستان این استعمارگر پیر نقش موثری در فتنه‌ها و جریان‌های مقابله با نظام در کشور و حتی در کشورهای جهان سوم برای استعمار آنان داشته است.
وی در ادامه به نقش انگلستان در جریان‌های فتنه‌سازی در کشورهای جهان سوم و ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران در این چند سال تحمل بسیاری در ارتباط با کشور انگلستان داشته اند و در مقابل مواضع این کشور در جریان‌های گوناگون صبر و شکیبایی از خود نشان دادند.

انگلیس از فرصت‌های مردم ایران برای دوری از موضع خرابکارانه خود استفاده نکرد
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این چند سال ایران با صبر خود در مقابل مواضع کشور انگلستان در جریان‌های گوناگون، این فرصت را به این استعمار گر پیر داد که در مواضع خرابکارانه خود نسبت به ایران تجدیدنظر کند
شریعتی خاطرنشان کرد: اما در این میان مسئولان این کشور نخواستند که از مواضع خود در ارتباط با فتنه‌انگیزی‌ها و مواضع خرابکارانه‌ای که در این چند سال به کشور ایران در جریان‌های گوناگون تحمیل کردند کوتاه آمده و دوری کنند.
وی در ارتباط با این که موضع ایران در مقابل کشورهای اتحادیه اروپایی که به دنبال ماجراجویی از این اقدام هستند، اظهار کرد: کشورهای اتحادیه اروپایی بدانند که ارگ بخواهند در مقابل ایران کوچک‌ترین قدمی خلاف موازین انسانی و عدالت درصدد اجرای اقدامات خراب‌کارانه یا فتنه‌سازی در کشور باشند سرنوشتی بهتر از انگلستان نخواهند داشت.

روح اقتدار و عظمت در جریان تسخیر سفارت انگلستان پدیدار شد
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه تسخیر سفارت انگلستان را انقلاب دیگری در تاریخ نظام ایران عنوان کرد و گفت: با این اقدام دانشجویان عظمت و اقتدار ایران در مقابل جهانیان در ارتباط با برخورد با کشورهای فتنه‌انگیز به تصویر کشیده شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول