اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

قومی کردن انتخابات خیانت به نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده گفت: در انتخابات باید از جناحی و قومی گرایی پرهیز کرد تا بتوان مدرس‌ها را به میدان مقابله با زورگویی‌های دشمن فرستاد.

قومی کردن انتخابات خیانت به نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی در جمع عزاداران حسینی این بخش اظهار کرد: حسین زنده کننده ارزش‌ها و روح دین بوده و اگر حرارت این خورشید الهی که حرارت حسینی در شیعه است را از آن بگیرند، ارزش‌های اسلامی می‌میرد و روح دین می‌خشکد.
امام جمعه لنده با اشاره به روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: قیام عاشورا سرمنشاء حرکت‌های آزادیخواهانه در همه اعصار تاریخ از جمله جنبش کنونی امت اسلامی است.
عبدالملکی تاسوعا و عاشورا را اوج غم و اندوه اهل بیت (ع) دانست و یادآور شد: هر ثانیه و هر لحظه و هر حرکت در روز عاشورا پیام و درسی برای مؤمنان بوده که با عبرت گرفتن از آنها راه سرخ حسینی را طی و به پرچم سبز علوی که در دست ولی عصر (عج) است متصل می‌شود.
وی افزود: کربلا حادثه نیست بلکه اوج فرهنگ و ادب و احترام بوده که به تفسیر درس‌های از خودگذشتگی و ایثار و مقاومت می‌پردازد.
امام جمعه لنده عاشورا را استثنایی‌ترین نقطه تاریخ خواند و گفت: عاشورا تمام ارزش‌های الهی را در نیم روز به نمایش درآورد تا قدرت و صلابت عشق به خدای یگانه و اوج بزرگی و عظمت خاندان پیامبر را به تصویر بکشد.
عبدالملکی یادآور شد: تبعیت از ولایت فقیه را از عباس علمدار کربلا و بصیرت را از حضرت زینب (س) باید آموخت که با همه مصیبت‌هایی که دید از وظیفه خود غافل نشد. 
وی با بیان اینکه خون سرخ حسین همواره در رگ شیعیان جاری است، افزود: ندای "هیهات منا الذله" امام حسین (ع) تاریخ را به لرزه درآورد و خیزش بشری را سبب شده است.

*حمایت مردم از قانون کاهش روابط ایران با انگلیس 
عبدالملکی در ادامه با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی در کاهش روابط با انگلیس گفت: دشمنی و کینه‌توزی روباه پیر با ایران اسلامی ریشه‌ای تاریخی داشته، به گونه‌ای که تاکنون چندین بار با توطئه‌های خود در فکر نابودی ایران اسلامی به طور کامل افتاده ولی مردم ایران در هر بار درسی به آنها داده‌اند که تا به امروز خشم و کینه آنها را دو چندان کرده است.
وی اقدام مجلس را گامی در راستای استکبار ستیزی و ادامه راه امام و شهدا خواند و گفت: ملت ایران از این حرکت انقلابی مجلس حمایت کرده و پشتیبانی خود را اعلام می‌دارد.
امام جمعه لنده به جنایت‌های انگلیس در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران شهادت فرزندان دانشمند هسته‌ای خود و فتنه 88 را تا ابد از یاد نمی‌برد و بر این تصمیم مجلس پافشاری می‌کند.

*قومی کردن انتخابات خیانت به نظام است
امام جمعه لنده با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: در انتخابات باید از جناحی و قومی گرایی پرهیز کرد تا بتوان مدرس‌ها را به میدان مقابله با زورگویی‌های دشمن فرستاد.
عبدالملکی با بیان اینکه جناحی عمل کردن به صلاح کشور نیست، تصریح کرد: در انتخابات باید از هرگونه جناح‌بازی و قوم گرایی پرهیز کنیم چرا که این خیانت به نظام و مردم و کشور بوده و کشور را به عقب می‌راند.
وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های کاندیداهای مجلس گفت: هر کس که می‌خواهد نماینده مردم باشد باید متعهد، متخصص و مهم‌تر از همه ولایت‌پذیر و مطیع رهبری باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش لنده گفت: نباید تجربه دوران اصلاحات در انتخابات دوباره در ایران تکرار شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول