اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

11 هزار فضای اینترنتی به جنگ مکتب تشیع آمده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 11 هزار فضای اینترنتی به جنگ مکتب تشیع آمده‌اند.

11 هزار فضای اینترنتی به جنگ مکتب تشیع آمده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا در همایش عاشورائیان در برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ عاشورا و ترویج تعالیم اصیل اسلامی از مهم‌ترین وظایف روحانیون و وعاظ است و باید در این مسیر تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی افزود: قیام امام حسین(ع) یک قیام بزرگ و جهانی بوده و پس از گذشت 1400 سال روز به روز مردم استقبال بیشتری از آن می‌کنند و در واقع مردم همواره عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) و سالار شهیدان به نمایش می‌گذارند و این امر دشمنان اسلام را عصبانی کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر تلاش و فعالیت گسترده دشمنان اسلام علیه مبانی اعتقادی شیعه و فرهنگ علوی خاطرنشان کرد: دشمنان برای نابودی اسلام و شیعه تلاش بسیار زیادی دارند و با تبلیغات زیاد و صرف هزینه‌های هنگفت برای رسیدن به هدف تلاش می‌کنند.
موسوی‌نیا از فعالیت 11 هزار فضای اینترنتی بر علیه تشیع خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 11 هزار فضای اینترنتی با هجمه‌های بسیار زیاد رسانه‌ای و مطبوعاتی وابسته به دشمنان عنان گسیخته به جنگ مکتب تشیع آمده‌اند.
وی اذعان داشت: باید از تمام ظرفیت موجود در راستای ناکام کردن دشمنان بهره ببریم و باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و علوی در جامعه اهتمام ورزیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی هیئت‌های مذهبی و عزاداری باید بر اساس مبانی فقه شیعه باشد و نباید انحرافی در آن راه پیدا کند.
موسوی‌نیا افزود: از هیئت‌ها انتظار داریم از تجملات و خرافه‌گرایی پرهیز کنند و نسبت به کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها اهتمام ورزند.
وی اضافه کرد: بیش از هزار و 50 هیئت مذهبی در استان بوشهر در ایام محرم و صفر فعال هستند و در مسیر گسترش فرهنگ اسلامی تلاش دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز دشمنان از تمام توان خود برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات بهره گرفته‌اند و وظیفه ما بسیار سنگین است و باید شرایط را برای ترویج معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه به کار گیریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول