اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بیمارستان شهید بهشتی یاسوج صورت گرفت؛

مساعدت 138 میلیون ریالی به بیماران نیازمند عمل جراحی

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از مساعدت 138 میلیون ریالی به بیماران نیازمند به عمل جراحی توسط این بیمارستان در شش ماهه نخست سال‌ جاری خبر داد.

مساعدت 138 میلیون ریالی به بیماران نیازمند عمل جراحی
امیر عنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ماهانه بیش از 100 بیمار به واحد سنگ شکن برون اندامی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مراجعه می‌کنند که رقمی قابل توجه در این زمینه است.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: این تعداد بیمار در واحد سنگ شکن برون اندامی این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند. 
عنبری افزود: از این تعداد بیمارانی که تحت عمل جراحی سنگ‌شکن برون اندامی قرار می‌گیرند، نزدیک به 95 درصد آنان بهبودی کامل پیدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: این دستگاه از اوایل سال جاری در این بیمارستان راه اندازی شده و تنها دستگاه موجود از این دست در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد است.
عنبری در خصوص تخفیف و کمک به بیماران نیازمندی که در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری افزون بر 138 میلیون ریال به بیماران نیازمند که توانایی پرداخت هزینه اعمال جراحی خود را نداشته‌اند به تعداد 428 نفر از محل تخفیف هزینه‌های بیمارستانی مساعدت شد.
این مسئول افزود: روزانه 25 بیمار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول