اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک جراح مغز و اعصاب از آمریکا:

فیزیوتراپی اعصاب به بیماران ضربه‌های مغزی ضروری است

خبرگزاری فارس: یک جراح مغز و اعصاب از آمریکا گفت: فیزیوتراپی اعصاب به بیماران ضربه‌های مغزی و نخاعی ضروری است.

فیزیوتراپی اعصاب به بیماران ضربه‌های مغزی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هارتینگ جد در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه نخستین کنگره بین‌المللی نروترومای بیمارستان رضوی اظهار داشت: با توجه به بروز علائم اصلی ضربه‌های مغزی و نخاعی تا یک هفته پس از صدمه، تشخیص آسیب و عوارض آن توسط پزشک برای تسریع در بهبود و بازتوانی این بیماران اهمیت زیادی دارد.
هارتینگ جد با بیان اینکه 20 تا 40 درصد کسانی که دچار ضربات مغزی و نخاعی می‌شوند، به بیماری صرع مبتلا می‌شوند، عنوان کرد: تحقیقات در زمینه نروتروما و روش‌های مختلفی که برای بهبود و بازتوانی این بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد در سراسر دنیا ادامه دارد.
استاد دانشگاه سینسیناتی آمریکا تاکید کرد: آسیب‌های مغزی و نخاعی سبب اختلال در حرکات فردی و رفتارهای شخصیتی و اجتماعی فرد می‌شود.
وی تصریح کرد: فیزیوتراپی اعصاب در مدت زمان طولانی در بهبود و بازتوانی این بیماران تاثیر زیادی دارد و سبب بازگشت فعالیت سلول‌های مغزی به حالت طبیعی می‌شود.
وی با اشاره به ارائه مقاله با موضوع اقدامات درمانی اولیه برای بیمارانی که دچار ضربه‌های مغزی و نخاعی شده‌اند، گفت: عدم توجه به ضربات و آسیب‌هایی که در انجام کار و فعالیت روزمره به افراد وارد می‌شود در سنین بالاتر عوارض و مشکلات جدی از جمله اختلالات مغزی برای فرد ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول