اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

جوانان ایمانی ارزشمندترین مهمات مقابله با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اگر در دوران جنگ مهمات ما توپ و تیر و تفنگ بود امروز ارزشمندترین مهمات ما در مقابله با جنگ نرم دشمن ایمان و اعتقاد جوانانمان است.

جوانان ایمانی ارزشمندترین مهمات مقابله با جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: ما اگر در دوران جنگ با کمبود مهمات و تسلیحات نظامی، دشمن را از خاک خود بیرون کردیم امروز نیز باید با تکیه بر ایمان، اعتقاد و ارزش‌های دینی جوانان خود دشمن را از خاک اعتقادی میهن اسلامی خود بیرون کنیم.
وی بزرگ‌ترین خاکریز انقلاب اسلامی را در دفاع نابرابر فرهنگی، خاکریز دلدادگی به اهل بیت(ع) و حب علی و حسین دانست و بیان داشت: ملت ما زمانی می‌تواند همچون جنگ هشت ساله بر دشمن زبون غلبه کند که در این سنگر مهمات ارزشمند خود را حفظ کرده و به موقع از آنها به عنوان پاتک علیه سم زهرآلود دشمن استفاده کند.
بابازاده نقش نخبگان، دانشجویان و خبرنگاران را در این حوزه بسیار خطیر و ارزشمند دانست و افزود: همه اینها افسران جنگ نرم هستند و به یقین مجاهدت آنها می‌تواند دشمن را عقب بنشاند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: ما با اطلاع‌رسانی، معرفی و شناساندن آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی به دشمن می‌توانیم یک سد محکم در برابر تخریب اذهان و افکار جوانانمان ایجاد کنیم که در این زمینه باید باور و اعتقاد نسل آینده خود را تقویت کنیم.
بابازاده با بیان اینکه مبارزه ما با دشمن برای حفظ ارزش‌‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: اگر زمانی در دوران دفاع مقدس ما در مناطق عملیاتی با دشمن برای حفظ خاک و ارزش‌ها می‌جنگیدیم هنوز هم این مبارزه برای حفظ ارزش‌ها و اعتقادات جامعه ادامه دارد.
وی افزود: منطقه عملیاتی ما اکنون در اروندرود و فکه نیست بلکه در حال حاضر دشمن با استفاده از فضاهای سایبری، مواد مخدر و شبکه‌ها و رسانه‌های ماهواره‌ای تهاجم گسترده‌ای بر علیه ما آغاز کرده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اکنون همه ما در برابر این تهاجمات وظیفه و مسئولیت داریم تا با ایجاد روشنگری در بین جوانان و خانواده‌ها از خدشه‌دار شدن ارزش‌ها جلوگیری کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابازاده در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه آنچه ملت‌ها را می‌سازد فرهنگ صحیح است اظهار داشت: دشمن همواره برای در هم ریختن انقلاب‌ها و انسجام یک ملت اول فرهنگ آن ملت را در هم می‌ریزد و اگر فرهنگ یک ملتی دچار خدشه و فراموشی شود آسیب‌های بسیاری دامنگیر آن ملت می‌شود.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه شهدای ما از شمالی‌ترین نقاط کشور به جنوبی‌ترین نقاط برای مبارزه با دشمن و با هدف حفظ ارزش‌ها رفتند، بیان داشت: الگوی شهدای ما حضرت امام حسین (ع) بود و اکنون نیز وظیفه ما تنها گریه کردن برای امام حسین (ع) نیست بلکه باید اهداف امام حسین (ع) را در جامعه زنده کنیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول