اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان:

ساز و کار مدیریت بحران در خوزستان شکل نگرفته است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: هنوز ساز‎و‎کارهای مدیریت بحران در استان به شکل جدی و مطلوب شکل نگرفته است.

ساز و کار مدیریت بحران در خوزستان شکل نگرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، غلامرضا اخوان‎صباغ دوشنبه شب در جلسه ستاد بحران این شهرستان ضمن تسلیت به خانواده‎های آسیب‎دیده در حادثه سیلاب شب گذشته اظهار داشت: عمر زیادی از مدیریت بحران در کشور نگذشته و تنها سه تا چهار سال است که به وسیله هیئت دولت و مجلس راه‎اندازی شده‎است.
وی تصریح کرد: این مدیریت هنوز ساز‎و‎کارهای اصلی خود را نیافته اما طبق قانون در شهرستان‎ها رئیس ستاد، فرماندار بوده و مسئولان ادارات و دستگاه‎ها نیز مسئول مدیریت بحران در دستگاه‎های خود هستند.
اخوان‎صباغ خاطرنشان کرد: ما نیز هنوز ساز‎و‎کارهای مدیریت بحران را در خوزستان نداریم و در حال حاضر ساختمان این مدیریت در محل استانداری در حال ساخت بوده که امیدواریم در سال جاری به اتمام برسد.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار خوزستان در ادامه گفت: تمامی دستگاه‎ها با همکاری بخشداری‎ها و دهیاران باید خسارت‎های خود را بررسی و اعلام کنند.
وی افزود: البته در جلسه امشب ستاد بحران استان، خسارت‎های کلی بیان و برای جبران آنها برنامه‎ریزی خواهیم کرد.
اخوان‎صباغ در خصوص درخواست فرماندار بهبهان مبنی بر حضور یک دستگاه بالگرد در منطقه نیز بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، بالگرد مذکور نتوانست به پرواز خود به بهبهان ادامه دهد اما در حال حاضر مجددا از اهواز پرواز کرده و راهی بهبهان شده‎است.
وی خطاب به مسئولان دستگاه‎ها نیز گفت: نباید مسائل و مشکلات جاری را در مسایل سیل ادغام کنیم تا هرچه سریعتر بتوانیم از لحاظ اعتبارات و امکانات مسایل را پیگیری و به نتیجه برسانیم.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار خوزستان در ادامه اظهار داشت: راه و ترابری تمام امکانات خود را برای برقرای ارتباط در مسیر اصلی به کار بسته و تا آخر شب این امر صورت خواهد گرفت و مسیرهای فرعی نیز ظرف 48 ساعت آینده بازگشایی خواهند شد.
اخوان‎صباغ در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‎ها خسارت‎های وارده را هرچه سریعتر به دستگاه‎های استانی خود منتقل کنند تا بتوانیم بخشی از این خسارات را نیز جبران کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول