اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران استاندار گیلان خبر داد:

تشکیل ستاد مدیریت بحران در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمران استاندار گیلان از تشکیل ستاد مدیریت بحران در این استان خبر داد.

تشکیل ستاد مدیریت بحران در گیلان
محمد اکبرزاده لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت برف استان، اظهار داشت: به دنبال شدت بارش برف در گیلان ستاد مدیریت بحران صبح امروز در استانداری تشکیل شد و دومین ستاد نیز امشب در محل استانداری گیلان تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه فرمانداران 16 شهرستان گیلان در آماده‌باش کامل هستند، اذعان داشت: کار امدادرسانی از نخستین ساعات بامداد امروز در استان آغاز شده و با تشکیل ستاد مدیریت بحران تمام اعضا در آن حضور یافتند.
این مسئول با تاکید بر اینکه به جز محور اسالم به خلخال که به دلیل بارش شدید برف و سقوط بهمن مسدود شده، بقیه راه‌های استان باز است، افزود: بیشترین تلاش ما برای بازگشایی معابر رشت است.
وی با اشاره به قطع برق نقاط بیشتر شهر رشت در اثر شدت بارش برف تصریح کرد: شرکت توزیع برق گیلان با بسیج امکانات و گرفتن نیروهای کمکی از دیگر شهرستان‌های استان در تلاش برای برقراری برق در نقاط رشت و جبران قطعی برق است.
اکبرزاده، شکسته شدن درختان را دلیل قطع گسترده برق در رشت نامید و از شهروندان رشتی خواست که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا در پیک مصرف دچار خاموشی نشوند.
وی درباره تعطیلی مدارس استان بیان داشت: تکلیف مدارس گیلان امشب مشخص می‌شود.
مدیر کل راه و ترابری گیلان نیز از تلاش نیروهای راه و ترابری در بازگشایی مسیرهای مسدود شده به ویژه محور اسالم به خلخال خبر داد و ابراز داشت: نیروهای راهداری گیلان در آماده باش کامل هستند.
سبحان‌الله علیپور افزود: تاکنون دو مرحله عملیات برف‌روبی در مناطق کوهستانی گیلان انجام شده و در محور اسالم به خلخال نیز به صورت شبانه‌روز عملیات برف‌روبی صورت گرفته که در حوزه گیلان این مسیر بازگشایی شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول