اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

انگلیسی‌ها رسوا شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر با بیان اینکه انگلیسی‌ها رسوا شده‌اند، افزود: دولت‌ انگلیس نزد ملت‌های جهان اسلام به‌ ویژه ایران بی‌آبرو شده است.

انگلیسی‌ها رسوا شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه خاورشهر اظهار کرد: بیداری ملت ایران نتیجه اشک‌های توام با معرفت آنان بر امام حسین(ع) است.
امام جمعه خاورشهر در ادامه با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف قیام عاشورا و درس‌ها و عبرت‌های این واقعه خاطرنشان کرد: هر کس می‌خواهد حسینی باشد و حسینی کار کند، باید با مثل یزید بیعت نکند و زیر بار نفاق و ستمگری نرود که البته این کار بصیرت، استقامت و مقاومت می‌خواهد. 
وی در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و استقامت و پایداری آن نتیجه اشک‌های همراه با بصیرت و عبرت است.
‌یاسینی تاکید کرد: همین بصیرت و ولایت‌مداری است که حسین زمان در برابر مستکبران همچنان می‌خروشد و از حسینیه امام بر دشمنان سیلی زده و کمر دشمن از این سیلی‎ها روزبه‌روز خم‌تر می‌شود.
امام جمعه خاورشهر اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) در تمام جوامع بشری تأثیر خود را گذاشت و حسین(ع) درس فداکاری و جانبازی به همه آموخت.
وی ادامه داد: نیاز جوامع بشری به پیام‌های عاشورا زیاد است به ویژه جوانان به پیام‌های عاشورا توجه کنند و آن را الگو و ادامه راه زندگی خود قرار دهند و ما افتخار می‌کنیم که سینه‌زن و عزادار حسینیم زیرا امام حسین (ع) متعلق به همه زمان‌هاست.
‌یاسینی با اشاره به جنایات دولت انگلیس گفت: دولت‌ انگلیس نزد ملت‌های جهان اسلام به‌ویژه ایران بی‌آبرو شده است و می‌خواهد هزینه‌های آن را با دیگر کشورهای اروپایی و سازمان‌های بین‌المللی تقسیم و سرشکن کند و به لطف خدا انگلیسی‌ها رسوا شده‌اند.
امام جمعه خاورشهر در پایان با اشاره به تصمیم شجاعانه مجلس شورای اسلامی مبنب بر قطع ارتباط با انگلیس عنوان کرد: این مصوبه ارزشمند از گام‌های مثبت و ستودنی مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول