اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

انگلیس بزرگ‌ترین فتنه‌گر تاریخ بشری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: انگلیس بزرگ‌ترین فتنه‌گر تاریخ بشری است.

انگلیس بزرگ‌ترین فتنه‌گر تاریخ بشری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الا‌سلام سید جلال موسوی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فتنه‌های اخیر انگلیس گفت: انگلیس بزرگ‌ترین فتنه‌گرتاریخ بشری است و در طول تاریخ هر فتنه‌ای در دنیا به وقوع پیوسته رد‌پای این زالوی کثیف در آن به چشم می‌خورد.
وی با اشاره به اینکه انگلیس غارتگر جان و مال مردم دنیاست افزود: علاوه بر دزدی‌ها غارتگری‌هایش امروز دین و اعتقادات مردم را با ترویج دین‌های کذایی و دروغین هدف گرفته است.
حجت‌الاسلام موسوی‌تباردرادامه به حمله مزدوران انگلیس در سال 57 به سفارت ایران در آن کشور اشاره کرد و گفت: در آن زمان به رغم شهادت دو نفر از اعضای سفارت ایران در انگلیس دنیای غرب هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداد اما امروز به خاطر اعتراض بدون خون‌ریزی دانشجویان ایرانی به توطئه‌ها و فتنه گریه‌ای انگلیس همه معترض می‌شوند.
امام جمعه سلسله در ادامه اظهار داشت: اگر تمام غرب با ایران قطع رابطه نمایند  کشور ما هیچ نیازی به آن‌ها ندارد بلکه این غرب است که به ایران نیازمند است.
وی خطاب به برخی افراد ناآگاه داخلی که به ارتباط با  انگلیس دل خوش کرده‌اند گفت: ملت ما به امام حسین(ع) اقتدا نموده‌اند و امروز با رهبری فرزند برومند آن حضرت‌ یعنی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای زره‌ای در مقابل فتنه‌گری‌های آنان کوتاه نمی‌آیند.
امام جمعه سلسله در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف عاشورای امام حسین(ع)پرداخت و گفت: اهداف نهضت آن حضرت باید تا همیشه تاریخ زنده بماند و شیعیان باید در گفتار و رفتار خود امام حسین(ع) را سر لوحه خود قرار دهند.
‌وی اهمیت به نماز را از جمله خصوصیات امام حسین(ع )برشمرد و خواستار توجه بیشتر مردم به واجبات به ویژه نماز شد.
خطیب جمعه سلسله در ادامه به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی کشور ما بر‌اساس فقه جعفری‌ قرآن و سنت پیامبر پایه‌گذاری شده است و عمل کردن به‌ قانون اساسی که به تایید ولی فقیه رسیده است مثل عبادت واجب شرعی و تخلف از آن حرام ‌شرعی است.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول